Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cannondale - Forum Wereldfietser

Cannondale

Heeft iemand ervaring met dit merk? Ik heb een Cannondale Canvas Neo 1 2020 op het oog echter hij wordt verkocht als city bike. Zou hij wel geschikt zijn voor lange afstanden? Dan kijk ik vooral naar het stuur en de zit. Overigens is hij voor bagage geschikt heb ik gelezen. In totaal kan hij 150 kg aan. Ik hoop hem aanstaande vrijdag in Utrecht tegen te komen op de E-bike Xperience
Lijkt me meer een fiets voor de stijl dan voor het echte werk. De drager is een grap. De carbon vork is ook een potentieel risico voor een vakantiefiets die wel eens in de trein of bus moet..
Ja Wim, De fiets wordt mooi gebracht, een mix van de krachtige CX motor, het brede stuur en een zeer stabiel onderstel wat maakt of je op een Harley rijdt....:)
Over het merk/ fiets: Cannondale, heel fijne fiets had en heb ik nog steeds aan de T700.
Aluminium,
uit voorzorg heb ik na 20 jaar voor lange tochten in de bergen een nieuwe fiets genomen; toen ik een keer een berg afreed dacht ik: Er komt toch wel veel kracht op zo'n fiets, zou hij het altijd zo maar houden.. ook na 20 jaar, zo'n aluminium fiets/frame, maar ik heb deze nog steeds erbij als reserve. Totaal geen problemen ermee gehad aan frame oid. ondanks aluminium 'ijzersterke' fiets voor mij. Meer dan 100.000 km. heb ik er denk ik wel op gereden, woon en werk en fietsvakanties: veelal in de bergen. Succes met je keuze!

Bijlagen