Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Keuzestress en onervaren! - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Keuzestress en onervaren!

172 berichten
Het heeft even geduurd maar hij is er, uit het verre Spanje....mijn Cannondale Tesore NEO X2 remixte 2020. Vorige week maandag kwam hij aan, Inmiddels ingereden met ruim 300 km... en hij bevalt super goed! Ik reed onder andere 150km in ECO en 90km in TOUR. De bagagedrager kan 25 kilo aan. Daar heb ik 2 Carradry fietstassen bij gekocht.
Klinkt goed! Fijn dat hij bevalt maar eh waar blijft die foto :wink:
Geen idee hoe ik een foto kan plaatsen. Als ik op het icoontje klik komt er alleen img te staan...
je kunt het invoegen via de bijlage knop onderaan
DickvL schreef:
zo 19 jul, 2020 09:50
Geen idee hoe ik een foto kan plaatsen. Als ik op het icoontje klik komt er alleen img te staan...
En daar moet je dan een url naar de foto tussen de tags plaatsen. Als je foto niet ergens online staat, kun je in het 'Plaats reactie'-venster onder het tekstinvoerveld op de tab 'Bijlage uploaden' klikken, en dan via de knop 'Bestanden toevoegen' een foto van je computer als bijlage gebruiken. Klik na het kiezen van de foto op de bruine knop 'Plaats in tekst', et voilà!

Carl
Cannondalelucht.jpg
Cannondaleoudennieuw.jpg
Oud en Nieuw...:)
Nice!
DickvL schreef:
za 18 jul, 2020 21:36
Het heeft even geduurd maar hij is er, uit het verre Spanje....
Waarom Spanje? Goedkoper of omdat hier alles al is uitverkocht?
Fedor schreef:
zo 19 jul, 2020 15:38
DickvL schreef:
za 18 jul, 2020 21:36
Het heeft even geduurd maar hij is er, uit het verre Spanje....
Waarom Spanje? Goedkoper of omdat hier alles al is uitverkocht?
Rijwielhandel van onze schoonzoon. Hij heeft meegedacht! https://www.golpedepedal.com
Deze fiets ziet er wel heel fantastisch uit. Pluspunt voor de banden! Dat zijn hele fijne!
Cannondalefiets.jpg
In een lekker zadel!