Additionally, paste this code immediately after the opening tag: idworx opinion-e unboxing - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

idworx opinion-e unboxing

Flix schreef:
zo 06 dec, 2020 21:07

@cycler: recuperatief remmen gaat prima, als je idd niet te hard downhill wilt gaan. Want het de meeste elektriciteit wordt bij lage snelheid gewonnen, en neemt af bij hogere snelheid en stopt uiteindelijk helemaal, iets boven de 40 km/u. Je voelt dat ook aan remkracht (weerstand). De mooiste hellingen hiervoor zijn die waar je snelheid door het recuperatief remmen mooi rond de 30 km/u blijft, waarbij je ook nauwelijks hoeft bij te remmen.
Een lange afdaling (zeg Δh 800m) levert 15% batterijlading op. Niet echt veel, maar het kan de moeite waard zijn. En het scheelt veel geknijp in de remhandels.
Bedankt voor de info. Nog een vraagje over de ondersteuning. Volgens de website van Neodrive, krijg je maximaal 300% ondersteuning. Dus je krijgt dus bij je eigen inspanning nog eens 3 keer extra ondersteuning? Als je dus zelf 20w levert bijvoorbeeld, krijg je er dus 60w bij van de motor. klopt dit?

Maar eens kijken of ik een proefrit kan aanvragen bij Santos. Weet nietof ze open zijn nu met de virus.
Geen idee. Maar het zal best kloppen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in fietsen met lage ondersteuning. Daarom ben ik ook zo blij dat je het zelf kunt instellen.

Ik zie dat de Santos showroom bij de fabriek in Nieuw Vennep wel open is, maar behoorlijk volgeboekt. Je kunt ook naar een dealer gaan voor proefritten.