Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mag het iets meer zijn . - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Mag het iets meer zijn .

Heppie schreef:
zo 25 aug, 2019 09:14
God O God wat een ellende toch.
Maar ik geniet van het leven zo lang ik het nog kan en neem het niet te serieus.
Het is wat het is en het is inderdaad een leuk speeltje. Voor forensenverkeer waarschijnlijk best te gebruiken zeker omdat het tijdens de spits wellicht toch niet zo snel gaat op de snelweg of andere wegen.

De prijs is in ieder geval goed te doen dus voor een ieder met een motorrijbewijs het overwegen waard.
<knip>
Deel van het bericht weg gehaald ivm het verwijderen van het originele bericht waar naar verwezen werd.

Het moderator-team van de Wereldfietser.
Enfin, misschien terug ter zake...

Ik vind zo'n brommer met voetgestuurde gashendel ook niet echt een meerwaarde in het spectrum van reeds beschikbare vervoersmiddelen.
Aniphys schreef:
wo 28 aug, 2019 17:47
<knip>
Deel van het bericht weg gehaald ivm het verwijderen van het originele bericht waar naar verwezen werd.

Het moderator-team van de Wereldfietser.
Enfin, misschien terug ter zake...

Ik vind zo'n brommer met voetgestuurde gashendel ook niet echt een meerwaarde in het spectrum van reeds beschikbare vervoersmiddelen.
Och, als het mensen die op dit moment een motor hebben een mogelijkheid biedt om over te stappen naar een minder vervuilende versie.......... ik weet alleen niet welk type motor je dan moet hebben, maar ik geloof dat ze in Duitsland nog iets van een lichte versie motor hebben die hier een beetje mee overeen komt, de lichte motorfiets?

https://radar.avrotros.nl/forum/belasti ... 72453.html
Een heel lichte motorscooter zoals de Honda Vision 110 gaat evenmin harder dan een kilometer of 80. In zuidelijke landen zie je zulke langzame scooters wel eens op de snelweg en dat is altijd weer schrikken.
Maar goed, als er electrische autos zijn, electrische 25 km scooters en electrische fietsen, dan is er vast ook wel een plek op de markt voor electrische 45 km scooters en lichte electrische motorfietsen. Zolang zo'n electrische motorfiets maar niet probeert door te gaan voor fiets. Speedelecs zonder nummerbord zijn nu al een gevaar op het fietspad (wij wonen langs een extra groot en breed fietspad de stad in, en je ziet de raarste dingen).