Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eventuele aankoop E-Bike voor meerdaagse tochten. - Pagina 11 - Forum Wereldfietser

Eventuele aankoop E-Bike voor meerdaagse tochten.

205 berichten
Ed kettingvet schreef:
wo 29 aug, 2018 23:20
Zodra mijn fietsenmaker terug uit verlof is zal hij, als test, het Jones H- Bar stuur monteren.
Het stuur dat er nu opstaat vind ik zeker niet slecht maar ik wil toch graag eentje dat wat meer naar me toe komt.
Mooi bikepacking stuur ;-)
Buiten het verkrijgen van een ontspannen houding van handen / polsen is het ook de bedoeling van het Jones stuur om wat benodigdheden te kunnen monteren.
Ed kettingvet schreef:
do 30 aug, 2018 09:40
Buiten het verkrijgen van een ontspannen houding van handen / polsen is het ook de bedoeling van het Jones stuur om wat benodigdheden te kunnen monteren.
Ruimte voor een dashboard/eettafel ;-)
Raak je niet wat wendbaarheid kwijt op technische stukken?
Hans Keesom schreef:
za 01 sep, 2018 12:20
Ed kettingvet schreef:
do 30 aug, 2018 09:40
Buiten het verkrijgen van een ontspannen houding van handen / polsen is het ook de bedoeling van het Jones stuur om wat benodigdheden te kunnen monteren.
Ruimte voor een dashboard/eettafel ;-)
Raak je niet wat wendbaarheid kwijt op technische stukken?
Ja, vooral de drankbar moet goed bereikbaar zijn :) ... we moeten tenslotte veel drinken tijdens het fietsen. :wink:
M.b.t. wendbaarheid ... met de Jones-h-bar moet men zich meer in de bochten "smijten", (beetje vergelijkbaar met motor rijden).
"Sturen met verkrampte armen / handen bevorderd het stuurgevoel ook niet denk ik zo.
Ed kettingvet schreef:
za 01 sep, 2018 13:10
Hans Keesom schreef:
za 01 sep, 2018 12:20
Ed kettingvet schreef:
do 30 aug, 2018 09:40
Buiten het verkrijgen van een ontspannen houding van handen / polsen is het ook de bedoeling van het Jones stuur om wat benodigdheden te kunnen monteren.
Ruimte voor een dashboard/eettafel ;-)
Raak je niet wat wendbaarheid kwijt op technische stukken?
....
"Sturen met verkrampte armen / handen bevorderd het stuurgevoel ook niet denk ik zo.
Absoluut waar. Ik maak het mezelf ook wat moeilijk door de e-bike ook voor woon werk verkeer te gebruiken en dan in de stad is het vaak technisch sturen. Op de lange stukken lig ik lekker op mijn aero bars, moet alleen nog een zadel hebben dat naar voren kan klikken, maar dat is ook geen houding die je uren volhoudt. Wel is dat een mooie afwisseling t.o.v. mijn stuur, maar dat is misschien eigenlijk ook al lekker gebogen. Ik zal eens nameten hoe groot de hoek is.