Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw Zeeland 2009 - Forum Wereldfietser

Nieuw Zeeland 2009

Het is nog beetje aan de vroege kant maar okee :D .
Ik wil in 2009 aan eind van het jaar naar Nieuw Zeeland om hier 2 a 3 maanden het land te ontdekken op fiets. Het land en zijn natuurschoon trekt me enorm aan en wil ook weer eens lekker lang op fietsvakantie.
Ik zoek een of meer reisgenoten, van ongeveer dezelfde leeftijd, die hetzelfde plan hebben, om samen mee te fietsen. Zou ook leuk zijn om klein groepje te vormen misschien? Ik heb wel alleen gefietst maar samen is toch wel minstens tweemaal zo leuk :)
Ik ben zelf 27 jaar oud en heb geruime fiets kampeer vakantie ervaring, voornamelijk in Europa, America en de laatste twee jaar In Zuid-Oost Azie.

Groetjes Onno

Helaas, je bent gaat net een jaartje te laat: Ik vertrek morgen om 3 maanden in Nieuw-Zeeland te gaan fietsen. Alvast veel plezier bij de voorbereidingen.
Hallo Onno,

In welke maanden van 2009 fiets je door NZ? Ik ben van 15 sept - 15 dec in nieuw zeeland. Mijn plan is om eerst 5 weken op het noorder eiland te fietsen en daarna 7 weken op het zuider eiland.

Als je in die periode daar ook rondfietst kunnen we een stuk samen fietsen.

Groeten,

Stefan
Hoi Stefan.

Helaas gaan we elkaar dan denk ik precies mis lopen :(
Ik vertrek begin november 200 namelijk en kom halverwege februari 2010 terug. Ben ook van plan om eerst het Noorder eiland rond te fietsen in 6 weken en dan 8 weken op Zuidereiland. Dus als ik op Zuidereiland aankom vertrek jij al.

Helaas dus want samen fietsen toch leuker.

Lukt het met de voorbereiding allemaal? Ik kom in de reisboeken zoveel leuks tegen dat ik bijna denk te weinig te tijd te hebben.

Groeten,

Onno
Acht weken op het Zuidereiland is krap. Zelf maakte ik in 1995 een fietstocht van zeven en halve week over het Zuidereiland en later in 2006 nog een drie en half weekse tocht. Ik wenste toch wel wat meer tijd. Beperk je niet alleen tot het fietsen, maar wandel ook eens. Zo kom je echt diep de natuur in.

Rutger
www.rutgersreizen.nl