Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie fietst rond de feestdagen mee in Thailand ? - Forum Wereldfietser

wie fietst rond de feestdagen mee in Thailand ?

Ik wil rond de feestdagen (kerst plus oud- en nieuw) in Thailand of Laos fietsen, maar heb geen fietsmaatje. Wie gaat er met mij mee? Ik ben Jim, 43 jaar, zie mijn fietsverhalen op mijn website : http://www15.brinkster.com/jimvdberg. Ik denk aan plusminus 3 weken. Als hier niemand reageert, geen probleem, dan boek ik een groepsreis Thailand via Cycletours.

jim


Edit by moderator:
De link is aangepast zodat er niet onterecht een punt wordt geplaatst in de link.
Hoi Jim,

Ik ben zelf van plan eind november naar Vietnam en Thailand te gaan. Eerst drie weken Vietnam en rond de feestdagen afbouwen in Thailand. Bij voldoende tijd wil ik nog door naar Cambodja (Angkor Wat). Misschien kunnen we onze routes een naast mekaar leggen en deels samenreizen.

groeten Bauke
Ik wilde even op je website kijken maar krijg geen toegang? :(
iniesse schreef:Ik wilde even op je website kijken maar krijg geen toegang? :(
Hoi Ieniesse
Probeer nu eens te kijken, volgens mij gaat het nu lukken.
jim
Hoi Jim,
gelukt! Ziet er leuk uit allemaal zeg. Mooie foto's hoor.
Hoe staat het met de aanmeldingen, heb je al een serieuze gegadigden voor de fietstocht in Thailan? Welk deel wil je eigenlijk gaan fietsen?
Inge
oh joh, ik kijk nog 's goed en zie dat jouw berichtje al van 2003 is, dus de tocht is al geweest. Nog nieuwe plannen?