Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar Frankrijk, Spanje of Italië in juli of augustus - Forum Wereldfietser

fietsen naar Frankrijk, Spanje of Italië in juli of augustus

hallo,
Deze zomer wil ik drie tot vier weken met de tent gaan fietsen in Frankrijk, Italïe of Spanje. Ik wil vertrekken vanuit Nederland. Ik ben 28 jaar en heb nog niet erg veel ervaring met dergelijke internationale fietstochten (moet ook nog een fiets kopen), maar ben wel sportief en fiets ook veel.

Ik ben voor deze fietstocht op zoek naar andere jonge mensen (tussen de 25 en 35 jaar oud) die zin hebben in een fietsvakantie met tent in de zomermaand(en). Ik zou het ook leuk vinden als we met een klein groepje (bijvoorbeeld 4 personen) zijn. Ik ben flexibel, ook in de bestemming, en heb erg veel zin in een fietsvakantie komende zomer.

hartelijke groeten van Marja

Hoi Marja,

Ik wil heel graag op fietsvakantie deze zomer! Ik ben 26 en heb nog maar 2 lange fietsreizen gemaakt (Slowakije/Polen en de Groene Weg). Ook niet zoveel ervaring dus. Het is in elk geval erg leuk :D

Spanje of Italie lijkt me super, Frankrijk heb ik vorig jaar gedaan. Ik kan geen 4 weken weg, liever 2à3 maar desnoods kan ik later aansluiten ofzo?

Laat je iets weten?

Groetjes,

An
Hoi,


Ik ben bezig met het plannen van mijn fietsvakantie voor 2009!
Zou richting Rome willen gaan, zou dit willen doen in 20 fietsdagen en nog enkele rustdagen.
Heb reeds twee vrienden die willen meegaan.

Als jullie intresse hebben laat dan maar iets weten dan kunnen we misschien met een groepje gaan.


Klaas,