Additionally, paste this code immediately after the opening tag: limes - Forum Wereldfietser

limes

Wie wil mee deze zomer de limes-route fietsen. Nederland tot Boedapest Rustig aan (80 km per dag), genieten, biertje, cultuur, misschien sziget-festival boedapest. Andere ideeen zijn ook welkom.
Ben een vrouw van 44 en heb vakantie vanaf 7 juli.
nootje schreef:Wie wil mee deze zomer de limes-route fietsen. Nederland tot Boedapest Rustig aan (80 km per dag), genieten, biertje, cultuur, misschien sziget-festival boedapest. Andere ideeen zijn ook welkom.
Ben een vrouw van 44 en heb vakantie vanaf 7 juli.
Ik wil wel mee, ben ook 44 jaar :-) en vrouw :-) maar kan pas vanaf 23 juli weg. Ben daarna wel beschikbaar tot 22 augustus. Jouw ideeen vind ik ook prima (alhoewel ik zelf meer een fan ben van gemeentepils) Wat is jouw plan, tentje mee en zelf eten maken?

Ik ben niet zo thuis in die routes, maar hoe ver is het in totaal?
Ik heb de maand juli vrij, maar vanaf augustus moet ik helaas weer aan het werk. Ben ook vrouw, en dan 42. Pilsje lust ik graag!
Alle dagen fietsen zie ik niet zo zitten, ik wil ook af en toe wat "bezienswaardigen".
Astrid

azouwen schreef:Ik ben niet zo thuis in die routes, maar hoe ver is het in totaal?
Het eerste deel loopt van Katwijk tot Regensburg (ca 1000 km), het tweede tot Gyula in Hongarije (ca 1100km) en het laatste tot Constanta bij de Zwarte Zee. Boedapest ligt over het midden en vanaf Katwijk is dat ongeveer 1800 km.
Je kunt op de volgende site meer lezen over de route:
http://www.fietskaartinformatiestichtin ... routes.htm

Astrid, vanaf de hoeveelste moet je weer aan het werk? Misschien dat ik het eerste deel van mijn vakantie (fietsen in Frankrijk) naar het laatste deel van mijn vakantie kan schuiven.... Dan zou ik 7 juli weg kunnen...

Ik heb geprobeerd te postbussen, maar ik denk dat ik iets niet goed doe, dus nu maar even zo dan:
Ik moet 31 juli weer aan het werk.
Als mijn postbus bericht niet aangekomen is, kan iemand mij dan uitleggen waar ik nog meer op moet klikken dan op "Ok"? :roll:

azouwen schreef:Ik heb geprobeerd te postbussen, maar ik denk dat ik iets niet goed doe, dus nu maar even zo dan:
Ik moet 31 juli weer aan het werk.
Als mijn postbus bericht niet aangekomen is, kan iemand mij dan uitleggen waar ik nog meer op moet klikken dan op "Ok"? :roll:
hmm, je bedoelt zeker PB (Prive bericht), als je op OK hebt gedrukt en het systeem niet zeurt ( ala "geen ontvanger" of "geen onderwerp") kom je normaliter terug in je Inbox, hier staan nog 3 boxen, Sentbox, Outbox en Savebox. Als je dan op Outbox klikt staat ie daar, en als het berichtje gelezen is staat ie in de Sentbox.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Bas

Dank, dan waren mijn berichten inderdaad niet verzonden, er gebeurde namelijk helemaal niets. Ook geen melding dat het verzonden was.
Weer wat geleerd.

Hallo limes route fietsers,
Mijn naam is Joop Blaauw.
Leeftijd 68. Mijn vrouw en ik beide oudjes.
We zijn voorbereidingen aan het treffen voor de limes route.
De limes route gids van het 2e gedeelte is uitverkocht. Niet eerder verkrijgbaar dan eind dit jaar volgens de uitgever.
Wie kan me helpen aan een oud deel 2 van midden duitsland tot aan de zwarte zee. Als je hem niet meer gebruikt mogen wij hem dan lenen of van je kopen.
Hopelijk heeft iemand er 1.
Graag een reactie.
bij voorbaat dank.
gr Joop Blaauw

joop blaauw schreef: Wie kan me helpen aan een oud deel 2 van midden duitsland tot aan de zwarte zee.
Helaas kan ik je geen exemplaar aanbieden. Maar ik heb even in de online catalogus van de bibliotheek alhier gekeken (zoeken op Clemens Sweerman) en daar bleek deel 2 aanwezig en te leen. Misschien is dat ook dichter bij Oldebroek het geval. :P Het is maar een suggestie voor nood. :wink:

joop blaauw schreef: Wie kan me helpen aan een oud deel 2 van midden duitsland tot aan de zwarte zee. Als je hem niet meer gebruikt mogen wij hem dan lenen of van je kopen.
Joop, ik heb het boekje in bezit en je mag 'em van mij wel lenen.
Ik heb je net een e-mail gestuurd