Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 5 landen rondje - 7/10 dagen - Eind maart / begin Apri - Forum Wereldfietser

5 landen rondje - 7/10 dagen - Eind maart / begin Apri

Hoi,

Mijn plan is om in de laatste week van Maart of eventueel de eerste week van April vanuit Maastricht een rondje te gaan maken door 5 verschillende landen. Naast Nederland zal het dan Duitsland, Luxemburg, Belgie en Frankrijk worden. De route zal voornamelijk over fietspaden gaan. Het is een route van ongeveer 550km.

Met gemiddelde afstanden tussen 60 en 100 km per dag. Zodat er ook genoeg tijd is om ergens te stoppen, bezienswaardigheden te bekijken, hapje en een drankje op een leuk terras of een tweetal extra dagen bijvoorbeeld om Luxemburg stad te zien of bijvoorbeeld een hike te maken.
Qua overnachten kan het een combinatie zijn van kamperen afwisselend met een overnachting in een B&B, hotel.

Ik ben zelf 32 jaar. Ik heb een aantal fietstochten in Nederland en in Spanje gemaakt. Tot nu toe voornamelijk solo, maar het lijkt mij juist leuk om gezellig met anderen te fietsen.

Lijkt het je leuk om mee te gaan. Ik hoor het graag :)

Groetjes,

Geert
Hoi Geert,

Toevallig heb ik hetzelfde plan in dezelfde periode....
Heb jij de Vogezen ook nog in de planning erbij genomen?
Waar kom je vandaan btw?

grt Patrick
Hoi,

Dit klinkt voor mij ook wel als een leuk idee!
Ik ben 31 jaar en woon in Eindhoven.

Vorig jaar tussen 2 banen in een tocht van 2 maanden door Europa gemaakt, maar nu gezien vast werk wat meer geïnteresseerd in de wat kortere tochtjes :wink:

Het klinkt ook wel als mijn manier van reizen met kamperen en tussendoor stedenbezoek.


Gr. Mark
Ik woon ook in Eindhoven....misschien overgaan op pb of mail anders wordt het hier een ellenlang betoog :lol: ?
pat-rick schreef:
wo 01 mar, 2023 21:17
Hoi Geert,

Toevallig heb ik hetzelfde plan in dezelfde periode....
Heb jij de Vogezen ook nog in de planning erbij genomen?
Waar kom je vandaan btw?

grt Patrick
Hoi Patrick,

De Vogezen heb ik niet in de planning zitten. Ik heb maar een weekje vakantie ervoor momenteel en wil niet teveel racen/te grote afstand overbruggen. Ook omdat ik nog niet veel gefietst heb dit jaar, wil ik rustig op starten.

Ik kom zelf uit Breda. Sorry voor de late reactie, ik kreeg geen meldingen dat er al reacties waren. Toevallig net even gekeken nog is. Ik zal zo wel even een prive bericht sturen met mijn 06 mocht dat makkelijker zijn.
Mark313 schreef:
vr 03 mar, 2023 16:21
Hoi,

Dit klinkt voor mij ook wel als een leuk idee!
Ik ben 31 jaar en woon in Eindhoven.

Vorig jaar tussen 2 banen in een tocht van 2 maanden door Europa gemaakt, maar nu gezien vast werk wat meer geïnteresseerd in de wat kortere tochtjes :wink:

Het klinkt ook wel als mijn manier van reizen met kamperen en tussendoor stedenbezoek.


Gr. Mark
Hoi Mark,

Tof 2 maanden trip door Europa! Leuk dat je het ook een mooi idee/tocht vindt. Ik zal in een prive bericht ook even een link van de route delen en mijn nummer. Misschien is dat wat makkelijker om wat verder over te hebben.

Groetjes,

Geert
Het lijkt mij leuk om met jullie mee te gaan. :)
Ik heb z'n soort route al eerder gefietst.

Groet Ludo (M 32 jaar)

Wellicht kunnen jullie mij een whatsapp bericht sturen.

Groet
Ik denk dat ze inmiddels al op pad zijn geweest... ;)