Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor de Vlaanderenroute begin juni - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor de Vlaanderenroute begin juni

Hi!

Mijn naam is Angelique, 26 jaar en ik woon in Bergen op Zoom. Ik ben een redelijk fanatieke wielertoerist die graag langere afstanden fietst en meerdaagse tochten maakt. Tot nu toe heb ik eigenlijk vooral alleen gefietst, want mijn vriend en m’n vriendinnen houden helaas niet van fietsen haha. Het lijkt me wel erg leuk om dit ook soms samen met iemand te kunnen doen!

Komende zomer wil ik graag de Vlaanderenroute fietsen en daarbij kamperen of in trekkershutten op campings slapen. Woon je in de omgeving van Bergen op Zoom en lijkt het je leuk om eens samen te fietsen, of wil je eind mei/begin juni de Vlaanderenroute mee fietsen? Dan lijkt het me leuk om kennis te maken en te kijken of dat mogelijk is :D.
Hallo Angelique,

Welkom op het forum.
Ik hoop dat je hier iemand vind voor je fietstocht.
Kijk ook eens naar de verschillende activiteiten hier.
De manier om mensen te leren kennen met dezelfde passie en wellicht krijg je een klik met de geschikte kandidaat.
Helaas heb ik hetzelfde met mijn vriendengroep en vrouw.
Allemaal geen fietsers maar op een activiteit veel leuke mensen leten kennen.

gr. Robert
Goedemiddag Angelique.

Ik zag dat je van plan bent om de Vlaanderen route te fietsen in Mei/Juni.
Ik loop enigzins met dezelfde ideeën rond.

Ik zal me eerst ff voorstellen, ik ben Danny , woonachtig in Kamperland en samenwonend met mn partner en we hebben 2 dochters. (16 & 18)
Zelf ben ik 48 en best sportief. Ook loop ik er tegenaan dat mensen uit mn omgeving toch iets minder avontuurlijk zijn qua fietstochten.
Ik ben recent in Nederland op een tocht geweest, maar ik zou graag deze zomer in België een tochtje doen, maar ook liever niet alleen.
(Vroeger deed ik vaker tochten, maar ik heb een tijd andere sporten gedaan, en ik wil het nu weer meer oppakken)

Ik kan helaas niet in de periode die jij voorsteld (ik rij begin Juli een rit in Italië) maar ik zou Belgie in augustus of september willen doen...

Het is voor mij allemaal nog wat vrijblijvend, maar de vraag aan jouw is; zou je later willen/kunnen en zie je dit zitten met een "ouwe Zeeuwse fietser" ? 😉

Ik lees je reactie wel.

Wie weet, nee hebben we, ja kun je krijgen .....toch ?😃

Met vriendelijke groeten,
Danny Nouse