Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in zuid Europa mei/juni 2023 3wkn - Forum Wereldfietser

Fietsen in zuid Europa mei/juni 2023 3wkn

Hallo Fietsers,

Misschien wat vroeg deze vraag, de winter moet nog komen, maar toch. Graag zou ik in mei/juni 2023 voor ca 3 weken gaan fietsen in het zuidelijk deel in Europa.
Waar? Zelf denk ik aan Griekenland of ietsjes hoger, de Balkan.
De hoogtemeters zijn nog wel een uitdaging voor mij en mogelijk kan het Frankrijk of Spanje/Portugal worden.
Je ziet dat het nog open is en leuke andere ideeën zijn van harte welkom.
Wie heeft / hebben zin om (gedeeltelijk) mee te fietsen.
Tijd, route, etc.. staat nog open en kan samen bekeken worden.

Ikzelf fiets regelmatig. Heb oa Rome, Parijs, LF kustroute gedaan.
Het hoeft niet snel te gaan als het maar genieten is. Denk aan snelheid op het vlakke ca. 20km/uur en afstanden van 80-120km met een gewone vakantiefiets.
Overnachten heb ik tot nu toe gedaan in B&B, trekkershutten enzo.

Zelf kom ik uit Brabant, 55 jarige man, best sociaal vindt mijn omgeving.
Welke vr/mn vind het leuk om mee te denken en fietsen?
Graag een PB sturen.

Dank jullie, Steven
Hoi Steven,

Ik wilde je een PB sturen, maar heb geen idee hoe dat werkt op dit forum… vandaar: niets te vroeg met plannen! Ik ben zelf ook aan het nadenken over het voorjaar en heb vanmiddag wat zitten kijken naar Griekenland en Balkan. Iets anders waar ik aan denk is een rondje door Spanje. Je bericht kwam me dus bekend voor en ik wilde reageren dat ik het leuk vind om contact te houden. Zien we wel hoe het loopt.

Wil nu nog alles open houden. Deze zomer alleen door Italië gefietst en dat beviel me prima. Duitsland alleen vond ik niks aan en ben op de trein gesprongen.

Zit zelf te denken aan april. Hoogtemeters hebben me nog nooit tegen gehouden :) Ben man van 51, Noord Holland.

Misschien kan je mij een PB sturen.

Groet,
Andre
PM sturen:
Klik op het Blauwe Steven fietst.
Dan kom je op de pagina van Steven.
Capture.JPG
Capture.JPG (18.52 KiB) 1795 keer bekeken
Klik vervolgens op contacteer Steven fietst en je krijgt een regel te zien met Verstuur privébericht.
Hallo Poppink,

Ik dacht al dat het zoiets simpels was, maar ik heb denk ik onvoldoende rechten. De blauwe Steven fietst ontbreekt bij mij namelijk. In het forum over dit forum kon ik mijn "probleem" niet terugvinden.

Misschien kan een moderator even kijken als hij/zij tijd en zin heeft.

Bedankt voor je hulp in elk geval.

Groet, André
.... en direct na het versturen wordt de naam ineens blauw :shock:
It's magic :D
AndreD schreef:
ma 10 okt, 2022 17:49
.... en direct na het versturen wordt de naam ineens blauw :shock:
It's magic :D
Dat is spambeveiliging. Je moet eerst een aantal berichten plaatsen voor je persoonlijke berichten mag versturen. Met jouw laatste post heb je die drempel waarschijnlijk net gehaald.
Knus, nu voel ik me echt welkom bij de vereniging :)
Hoi Steven,

Ik ben geïnteresseerd. Heb het zelfde probleem dat ik niet weet als ik de stijging percentage in Griekenland of Portugal aankan. Heb wel verleden maand van Amsterdam naar Frankrijk gefietst. Het gaat mij vooral om de beleving en niet om zo snel mogelijk van A naar B te komen. Zelf ben ik 58 jaar. Ik ben sinds een maand lid van wereldfietsers en weet niet precies hoe de forum werkt en direct contact met je kan krijgen?

Met vriendelijke groet,

Jan
Hoi Andre, Jan,

De Prive berichten komen niet aan bij mij.
Ik zal jullie een berichtje sturen.
Ik heb al enkele leuke positieve berichtjes. De data en voorkeuren voor overnachten verschillen soms.
Maar mss is er toch een leuk groepje te maken.

Grt. Steven
Heb mijn email adres verwijderd
BikeTraveller schreef:
di 18 okt, 2022 00:53
weet niet als ik dit op de forum mag publiceren. Maar misschien handig voor direct communicatie.
Mag wel, maar tenzij je een verzamelaar bent van allerhande spam is het niet zo handig.

Er zijn namelijk niet alleen fietsende mensen die hier meelezen, maar ook spambots en allerlei ander gespuis. ;)
Dag Steven,

ik zag je bericht dat je in mei/juni 2023 mogelijk naar Spanje wilt fietsen, ik ben toevallig opzoek naar 1 of meer mensen waar ik mee kan fietsen naar Spanje. Het is nog te vroeg, maar het lijkt mij erg leuk om met jullie die kant op te gaan.
ik woon in Schiedam en ik ben 53 jaar oud , zelf kom ik regelmatig in Spanje en ik heb in de beurt van Murcia (Spanje) een klein appartement. mijn nummer is 06-********, contactie via PM. Moderator
groet, Ahmed
Ik ben ook een fietser. Ik ga in mei naar Portugal. Oorspronkelijk was ik van plan om een ​​auto te huren bij Rental24h.com om vrienden in Faro te bezoeken. En dan ben ik van plan om een ​​fiets te huren en dan lijkt het me heerlijk om met andere fietsers een niet al te moeilijke route te rijden.