Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot zomervakantie 2003 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot zomervakantie 2003

Hoi,
Ik ben een meid van 20 jaar oud, studeer in Wageningen en ik ben op zoek naar iemand (m/v) die tijdens de zomervakantie met mij naar Noorwegen, Rusland of Spanje wilt fietsen. Ik ga al van jongs af aan op fietsvakantie, maar vorig jaar heb ik voor het eerst een grote reis gemaakt, naar Rome. Ik leg op een dag tussen de 100 en 200 km af.
Maartje

Hoi Maartje.

Van wanneer tot wanneer is jou zomervakantie :?:

MVG Joris. :wink:
Ha die Maartje,

Ik ben van plan om dit jaar in Spanje te fietsen. Vorig jaar oktober ben ik in Andalusie geweest (helaas zonder de fiets). Ben helemaal verliefd geworden op het land. Fantastische natuur, cultuur en heel gezellige mensen die Spanjaarden. Mijn plannen zijn voor september of oktober.
Ben overigens 32 jaar.

Groet,
Marc

Hoi,

Niet helemaal jouw richting, maar ik reageer toch: ik wil komende zomer naar Slowakije, vervolgens naar Finland, waar een ecologische vervoermiddelen bijeenkomst is. Tussen Slovakijke en Finland wil ik St. Petersburg bezoeken.
En via Zweden weer terug.

Ik ben 20 jaar.

Groeten, Bastiaan, bastiaan apestaart welmers.net

hoi, ik ben wouter en ik wil naar italie fietsen, dat vanaf 16 juli, wellicht kunnen wij een stukje opfietsen? ik heb alle spulletjes al compleet en de route al uitgestippeld, zie www.science.uva.nl/~nkrasser