Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat mee? Mooie, niet zware fiets/kampeertocht 1500 km - Forum Wereldfietser

Wie gaat mee? Mooie, niet zware fiets/kampeertocht 1500 km

Wij zoeken meefietsers voor een tocht van drie weken door Frankrijk en Duitsland op korte termijn. We vertrekken op 28 juli. Vanuit Maastricht volgen we de Vennbanh (oude spoorweg) naar Frankrijk, we fietsen door naar Straatsburg en doen dan de Saar Elzas route naar de Romeinse stad Trier, vervolgens langs de Moezel naar Koblenz en langs de Rijn naar Arnhem. Het is een niet zware tocht, veel langs rivieren, over veelal verkeersvrije fietsroutes, 80 km per dag gemiddeld. We nemen lichtgewicht tentjes mee, maar bij slecht weer is een vast dak voor de nacht welkom. Wij zijn nu met z'n 3-en, 60+ (2 vr, 1 m) en hebben gewone derailleur fietsen, geen e-bikes. De route hebben we uitgezet voor GPS en smartphones. Technische fietskennis is ook aanwezig. We zoeken meefietsers, die zich herkennen in dit plaatje en ook veel zin hebben in deze tocht.
Hoi, heb wel interesse maar die periode kan ik niet. Mocht er in de groep nog mensen zijn die eind augustus begin september een tocht mee willen rijden ( ik denk aan de groene vallei route) hou ik me aan bevolen.

Gr Peter
Beste mensen,
Zijn jullie van plan om in 2023 ook weer een tocht te gaan maken? Dan heb ik serieuze belangstelling.
Techniek is niet echt mijn ding, navigatie ook niet maar koken voor vier personen wel😁.
Ik heb al vele tochten gemaakt binnen Europa met mijn man die het niet meer ziet zitten, helaas.
Ik ben een fitte vrouw van 70.
Graag hoor iets,
Vriendelijke groet, Pieternel
Pieternel schreef:
do 01 dec, 2022 14:24
Beste mensen,
Zijn jullie van plan om in 2023 ook weer een tocht te gaan maken? Dan heb ik serieuze belangstelling.
Techniek is niet echt mijn ding, navigatie ook niet maar koken voor vier personen wel😁.
Ik heb al vele tochten gemaakt binnen Europa met mijn man die het niet meer ziet zitten, helaas.
Ik ben een fitte vrouw van 70.
Graag hoor iets,
Vriendelijke groet, Pieternel
Ja, dat hebben we! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
Hallo Mic,
Is 4 de max groepsgrootte?
Ik als 60+ heb mogelijk ook interesse.
Gr Jan
Groepsgrootte ligt niet zo vast, wel kan de verhouding man-vrouw wat meer in balans, dus ik stuur je een persoonlijk bericht.
Begrijp ik nu goed dat er in 2023 ook een tocht is gepland?
Ik zou dan graag meegaan. Ik ben 65 jaar (vrouw)heb in het verleden veel gefietst en heb nu weer tijd.
Paddington, ik stuur je een PM.
Dag

Omdat mijn vakantiemaatje dit jaar niet kan zoek ik een alternatief . Begrijp ik het goed dat je / jullie in juli /augustus weer een mooie route gaan fietsen ? Ik ben een ervaren vakantiefietser ( 70 jarige man in goede conditie) . Heb een voorkeur voor overnachtingen op campings en dagafstanden van 80 tot 90 km ( of korter ) zijn geen probleem.

Fietsgroet,

Frits Smits
De fietstocht 2023 is al verreden in juni. In 2024 komt er weer een vervolg
Uitgangspunten komen aardig overeen met mijn plannen voor 2024.

Ik zou graag met een kleine groep de route Eindhoven-Barcelona willen fietsen tot aan de Pyreneeën.
(boekje van Paul Benjaminse)
Periode: medio mei/juni 2024
Tijdsduur : 3 á 4 weken.
Kamperen in 1-persoonstentje of chambre-d’hotes bij regen.
gemiddeld 70 km per dag (iets meer mag ook)

Ik ben woonachtig in de omgeving Utrecht.

Groeten,
Jan