Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor september 22 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor september 22

Hai ik ben Paul 61 jaar. Zeer veel gereisd, ook buiten Europa en ken mij talen. IK ben gewoon gezond, redelijk avontuurlijk en gewoon open wat komt. Ben gestopt met werken en ga dit jaar verschillende reizen ondernemen met mijn partner, neef, zoon vriend en vriendin. (Niet op de fiets)
Ben sinds vandaag aangesloten bij dit Forum.
Wat ik zoek is een fietsmaatje die begin september 22 iets wil ondernemen. Tot 6 , 7 weken . Korter kan ook. Vertrek vanuit Nederland of een ander land is mogelijk.
Ik stel geen specifieke eisen aan iemand anders. Ook niet qua afstand , camperen, hotelof wat dan ook. Zin hebben is belangrijk. Heb geen specifieke fietservaring al gaat de fiets steeds vaker mee de laatste jaren op reis en ik fietst 42 km per dag op mijn fiets ( Met accu) naar mijn werk (basisschoolleerkracht). Over 2 weken houd ik op met werken voor zeker 1 jaar.
Mijn eigen plannetje is l de Rijn af te fietsen. Turkije lijkt mij ook leuk.(ik spreek redelijk Turks) Maar ik sta open voor elk idee als je er maar zin in hebt.
Zin om te reageren? Reageer...leuk.
Dag Paul, wil ook gaan fietsen in die tijd...
Half september ongeveer 5 weken. Zou bijv. de Sultans Trail willen fietsen van Wenen naar Istanbul.
Het enige waar ik tegen aanloop hoe de fiets (accu) terug te krijgen uit Istanbul.
Heb nml een Koga Ebike Worldtraveler. Heb daar ook mee naar Rome gefietst 2 jaar terug. Portugal lijkt me ook wel wat. Of Italië van Rome naar Sicilië... als t maar wat warmer is dan hier.
Ben iets ouder dan jij maar sportief.
Hoor wel

Groet Almalia
Hai Amalia,
Geweldig klink goed wat je schrijft. Sultantrail lijkt mij mooi maar elk ander idee ook. De accu terug lijkt mij geen probleem desnoods sturen we het per post. Leeftijd is natuurlijk geen probleem. Ik ga 16 juli naar Frankrijk en daarna naar Brazilië. Het lijkt mij fijn als we elkaar daarvoor al een keer ontmoeten. Laten we via email verder in contact komen. Mijn email is pafverhagen@gmail.com. Hoor van je.

Groetjes Paul