Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Meerijplaatsen van/naar Barcelona (4/5 okt resp rond 12 nov) - Forum Wereldfietser

Meerijplaatsen van/naar Barcelona (4/5 okt resp rond 12 nov)

Vanaf begin oktober 2022 wil ik (avontuurlijke man, 56 jr) weer een week of 5 solo gaan fietsen. Mijn jaarlijkse retraite zonder huisje/boompje/beestje of verantwoordelijkheden; beetje afzien, boeiende plekken bekijken en boeiende mensen ontmoeten.
Na Portugal/Spanje in 2021 wordt het dit jaar Marokko. Ik zoek niet echt een reisgenoot (of het moet misschien heeeeel erg klikken) maar ik heb wel meerijplekken in de aanbieding naar Barcelona.

Ik rijd op 4 of 5 oktober met mijn camper naar Barcelona, waar ik mijn camper verhuur aan een Nederlands stel dat daar in de buurt woont. Zij brengen mij vervolgens naar zuid-Spanje en pikken mij daar weer op. Na hen weer afgezet te hebben bij Barcelona rond 11 november rij ik weer terug naar Nederland. Op zowel heen- als terugreis (NL- Barcelona op 4/5 okt, en Barcelona - NL rond 12 november) heb ik een aantal (maximaal 5) carpoolplekken beschikbaar voor meebetalende meerijders. Eventueel MET FIETS: ik heb een groot draagplateau achterop mijn camper, geschikt voor zeker 4 (evt elektrische) fietsen. Mocht je interesse hebben in mee heen rijden, mee terug rijden, of beide, stuur me een berichtje.
Groet, Maarten
Maarten vtB schreef:
do 30 jun, 2022 10:40
Op zowel heen- als terugreis (NL- Barcelona op 4/5 okt, en Barcelona - NL rond 12 november) heb ik een aantal (maximaal 5) carpoolplekken beschikbaar voor meebetalende meerijders.
Wat een goed idee om geïnteresseerden mee te nemen en de kosten te delen. Ik zou wel even de titel aanpassen: je gaat immers naar Barcelona op 4/5 oktober en van rond 12 november, nu staat het er andersom.

Groetjes,

Carl
Hallo Maarten, leuk voorstel!
Idee om hierover eens met elkaar van gedachten te wisselen?
Ik kan geloof ik geen pb versturen dus daarom eerst even zo.
Hallo Maarten,
Het is gelukt, heb je inmiddels een pb gestuurd.
Groet, Boukje
Ha eventueel geinteresseeerden,
ik ben hier ivm drukte al lang niet mee bezig geweest, en ging er eigenlijk van uit dat ik wel een notificatie zou krijgen op mijn email als er via deze site reacties op mijn berichtje zouden komen. Lijkt dus niet zo te zijn (of het moet in de spam beland zijn?)

Anyway: het plan ligt er nog, precies zoals beschreven: 4/5 okt naar Barcelona, rond 11/ retour richting NL.
Het zou wel kunnen dat ik op de terugweg al meerijders mee zou kunnen nemen vanuit Zuid-Spanje (en dan evt rijdend over Barcelona). En nog steeds veel plek voor personen en fietsen beschikbaar.

Bij interesse: stuur maar een reactie via deze site (ik beloof vaker te kijken :-) ) of evt rechtstreeks naar mijn email: maartenvtbeek@hotmail.com.

Grt, Maarten
leuke ontwikkeling!
Wie volgt!