Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen van Vezelay tot Santiago september'22 - Forum Wereldfietser

fietsen van Vezelay tot Santiago september'22

Ik fiets vanaf 2 september vanuit Cahors naar Santiago (min of meer de Camino de Compostela route), vermoedelijk vroeger vanuit Vezelay. `Als iemand (sportieve) zin heeft mee te fietsen laat maar weten. Terug einde september (via Flixbus)
robert******, contact via pm. Moderator
Hai Tim
Onderwerp:Sultantrail: ga je mee?
Alma en ik Paul (61) hebben samen in Zeewolde via Wereldreiziger besloten om vanuit Wenen op 12 september naar Istanbul te gaan fietsen. Aan deze datum willen we ons houden. We staan open voor 1 of 2 nieuwe mensen. Of je een fiets een accu heeft maakt ons niet uit. Wij gaan met de auto naar Wenen. vandaar gaan we fietsen. Onderweg gaan we voor camperen en hotelletjes. Elkaar een keer voor de reis ontmoeten vinden we prettig. Wij Alma en ik zijn 2 onafhankijke mensen van elkaar die samen en misschien ook met jou of jullie deze uitdaging willen uitgaan. We zij dus geen stel. Hoe we precies terug gaan uit Istanbul en of je zelfs nog verder wilt is up to you.
Ik weet dat je naar Santiago wilt vanuit Cahors maar omdat september jouw voorkeur is leek mij jou wel een mooie optie. Woon je in Cahiers aan de Lot. Was er toevallig ook een paar jaar geleden. Ik hoop wat van je horen.

Groetjes Paul