Additionally, paste this code immediately after the opening tag: iemand nog plannen voor hemelvaart - Forum Wereldfietser

iemand nog plannen voor hemelvaart

Zijn er nog fietser(s) die plannen hebben om met Hemelvaart een paar dagen te fietsen incl. kamperen.
Dan zou ik graag aan willen sluiten.
Tip; de meeste mensen die gepland hebben om een rondje te gaan fietsen zullen niet per se behoefte hebben aan iemand die zich aansluit bij hun trip. Je hebt dan namelijk al gepland met wie je hoe en waar weg wilt gaan en dat zal zijn redenen hebben. Althans zo is het voor mij.


Het is meer uitnodigend wanneer je zelf zegt: hè ik ben die en die, ga van dan tot dan daaro op zo en zo’n manier mooi fietsen en wie vindt het leuk om zich bij me/ons aan te sluiten.
Grandonneur schreef:
di 26 apr, 2022 10:53
Tip; de meeste mensen die gepland hebben om een rondje te gaan fietsen zullen niet per se behoefte hebben aan iemand die zich aansluit bij hun trip. Je hebt dan namelijk al gepland met wie je hoe en waar weg wilt gaan en dat zal zijn redenen hebben.
Tenzij het in verenigingsverband is. (-:

Al zie ik nu niet zoveel op de agenda staan. Maar men zoekt wel organisatoren van tochten las ik ergens.
Al zie ik nu niet zoveel op de agenda staan. Maar men zoekt wel organisatoren van tochten las ik ergens.
Het opstarten na corona icm het invoeren van het nieuwe reserveringssysteem zorgt voor ernstige vertraging :D . (Met Pinksteren is er wel een tocht, je kunt je bij mij aanmelden!)
Ok..duidelijk.
Doen we het anders.
Op Hemelvaartsdag fiets ik naar Gendt bij Nijmegen waar ik mijn tentje opzet.
De komende 2 dagen heb ik 2 lussen van 80 km per stuk die ik ga fietsen.
Ik kom dus elke dag terug in Gendt.
De 4de dag fiets ik terug naar mijn woonplaats Haaksbergen.
Wie heeft er zin om 1 of 2 lussen mee te fietsen of misschien wel de hele rit.
Jurr schreef:
di 26 apr, 2022 12:41

Tenzij het in verenigingsverband is. (-:
Kijk eens:

viewtopic.php?f=30&t=37411
Voor Hemelvaart staat er een rivierentocht met drie overnachtingen bij de Activiteiten van De Wereldfietser. Met drie fietstochten langs iedere keer een andere rivier: Neder-Rijn, Linge en De Waal. Kost je slechts € 30,- voor drie keer kamperen! Kwestie van snel boeken. Want plek voor maximaal twaalf trekkerstentjes. Zie de website. Anders kun je mij - Tom Huizenga - ook mailen als organisator op tomhuizenga@ziggo.nl