Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sufi trail - Forum Wereldfietser

Sufi trail

Ik heb plannen om de Sufi-trail te rijden. Helaas gaat de georganiseerde reis met Frank van Rijn niet door wegens gebrek aan belangstelling.
Een optie is om als aanloop of op de terugreis de Sultan-trail of limes-route te fietsen.
Ik ben een man van 70 jaar en fiets jaarlijks 5.000 - 7.000 km. Per dag 100+ km en waar mogelijk overnacht ik per tent, maar bij slecht weer of als afwisseling ben ik ook niet vies van een hotelletje of B&B. Het merendeel van mijn tochten fiets ik alleen, maar deze tocht lijkt me wel leuk om samen met iemand op te fietsen.
Ik zoek een of meer medefietsers om deze toch eind van de zomer te fietsen.
Hai Theo,
Sultantrail: ga je mee?
Alma en ik Paul (61) hebben samen in Zeewolde via Wereldreiziger besloten om vanuit Wenen op 12 september naar Istanbul te gaan fietsen. Aan deze datum willen we ons houden. We staan open voor 1 of 2 nieuwe mensen. Of je een fiets een accu heeft maakt ons niet uit. Wij gaan met de auto naar Wenen. vandaar gaan we fietsen. Onderweg gaan we voor camperen en hotelletjes. Elkaar een keer voor de reis ontmoeten vinden we prettig. Wij Alma en ik zijn 2 onafhankijke mensen van elkaar die samen en misschien ook met jou of jullie deze uitdaging willen uitgaan. We zij dus geen stel. Hoe we precies terug gaan uit Istanbul en of je zelfs nog verder wilt is up to you.. leuk als je contact met ons opneemt. Je mag ook reageren via Pafverhagen@gmail.com

Groetjes Paul