Additionally, paste this code immediately after the opening tag: pieterpad fietsen - Forum Wereldfietser

pieterpad fietsen

Ik wil dit jaar met pinksteren het pieterpad gaan fietsen in 4 dagen.
Vetrek op donderdag aankomst zondag.

Ik krijg niemand mee die per dag ongeveer 150km wil fietsen en met een tent deze tocht wilt afleggen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid of er mensen zijn die het leuk lijkt om mee te gaan.

Motto is: samen alleen een avontuur delen!
fietssnelheid is ong 25km per uur.

ikzelf ben getrouwd heb 2 kinderen en ben 44 jaar. Gezellig in de omgang, kan stil zijn onderweg en dus genieten van alles om mij heen. Ben niet de moeilijkste en wanneer de dag er anders uit komt te zien pas ik mij makkelijk aan. Ik rijd zelf op een gravelbike met tassen aan het frame de route zal hoofdzakelijk over verharde wegen zijn overigens.

interesse man of vrouw; stuur mij een bericht

Groet Mark
Dit heb ik in 2021 al gedaan en met Pinksteren heb ik andere plannen. Mocht je niemand vinden, ben je welkom je aan te sluiten.
viewtopic.php?f=30&t=37127#start
Je zult niet de enige gravelbiker zijn. Daginspanning vergelijkbaar, alleen wordt een deel van de km ingeruild voor hoogtemeters.
Bert van Sprang schreef:
vr 01 apr, 2022 11:27
Dit heb ik in 2021 al gedaan en met Pinksteren heb ik andere plannen. Mocht je niemand vinden, ben je welkom je aan te sluiten.
viewtopic.php?f=30&t=37127#start
Je zult niet de enige gravelbiker zijn. Daginspanning vergelijkbaar, alleen wordt een deel van de km ingeruild voor hoogtemeters.
De route die jij gaat rijden heb ik in 2020 juist weer gedaan haha.. retour Maastricht naar Basel door de Ardennen , zwarte woud en de Vogezen.

in ieder geval bedankt voor de uitnodiging!