Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In augustus naar Berlijn - Forum Wereldfietser

In augustus naar Berlijn

Hallo fietsers,

Ik zoek nog een maatje om in augustus naar Berlijn te fietsen via de R1. Terug met de trein en onderweg bij voorkeur kamperen of in B&B bij slecht weer.

Groetjes Ron
Hier vind je wat impressies van mijn trip over de R1 in 2020. Ik vond de route zeer de moeite.

Kamperen langs de R1 is niet altijd makkelijk: er zijn weinig campings (sommige dagen geen), als er zijn dan meestal vrij groot, en soms moet je meer dan 5-10 km van de route afwijken. Voor logies kan ik zeker Bett&Bike aanraden.
Het is niet verstandig hier je emailades open en bloot neer te zetten!
Het wordt vast wel druk op de nieuwe en mooie route van Kees Swart, zodat je onderweg voldoende fietsers ontmoet, die ook die kant opgaan.
Ik heb verleden jaar augustus vanaf Bielefeld nog de route van Kees Swart gefietst naar Berlijn. Zie ook: viewtopic.php?f=36&t=37184#start
Deze route heeft voldoende campings onderweg, welke meestal niet ver van de route af liggen. Wel even plannen, onze dagafstanden varieerden van 60 -120 km/dag.
Ik vond het een mooie route, veeal een combi van bestaande (R1, Weser, Elbe etc.) Vanaf Potsdam heb ik wel weer afgeweken om naar camping in Mahlow te gaan (ten zuiden van Berlijn).