Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avontuurlijk tochtje naar Portugal - Forum Wereldfietser

Avontuurlijk tochtje naar Portugal

Hoi! Ik ga deze zomer naar Portugal (zuid, de Algarve) fietsen, met als startpunt het noordelijke punt van Denemarken.
De route ben ik nog aan het uitzoeken, maar de European Divide Trail spreekt mij erg aan, dus het wordt waarschijnlijk grotendeels die route.
Ik ben 34 jaar en heb de afgelopen 10 jaar verschillende lange solo reizen gedaan, het lijkt me leuk om een keer (gedeeltelijk) samen met iemand of een groepje leeftijdsgenoten te fietsen. Ik sta open voor afstanden van 80km tot 180km per dag.
Mijn vertrek en aankomst data staan nog open, maar ik denk rond eind juni / begin juli vertrekken en begin/midden augustus eindigen in de Algarve. Spreekt je dit aan? Graag een privé bericht bij belangstelling
Afgaande op ervaringen van een andere forumbezoeker lijkt me 80 tot 200 km per dag op de European Divide wel pittig. Lees dit eens, vanaf "dag 13": viewtopic.php?f=12&t=37021
Hey,
ik wil ook deze zomer naar zuid Spanje/ Portugal fietsen vanaf Nederland misschien kunnen we samen die kant op
Mijn mail is :
ventiel2022@outlook.com
Groeten Ven.
Beste @Fietsmee22,
Ik stel voor je email adres onmiddellijk te verwijderen uit je bericht. Je kan een PB (Persoonlijk Bericht) naar de vraagsteller sturen.
Fietsmee22 schreef:
do 07 apr, 2022 05:31
Hey,
ik wil ook deze zomer naar zuid Spanje/ Portugal fietsen vanaf Nederland misschien kunnen we samen die kant op
Mijn mail is :
XXX
Groeten Ven.