Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid Amerika, maar eerst Rome - Forum Wereldfietser

Zuid Amerika, maar eerst Rome

Ooit (volgend jaar?) wil ik ongeveer 3 maanden in Zuid-Amerika gaan fietsen. Het Titikakameer staat op mijn bucketlist. Dat zie ik alleen in mijn eentje niet zitten. Daarom zoek ik een fietsmaatje.
Dit jaar is mijn plan om met bus of trein richting Rome te gaan ergens begin juni, dan richting Pompei te fietsen, daar veel te bezienswaardigen en dan terug te fietsen richting Utrecht, waarschijnlijk via Reitsema want Benjaminse gaat alleen heen. Ongeveer 1 september wil ik terug zijn. Het wordt trouwens mijn eerste keer dat ik een echte route fiets. Meestal vogel ik zelf wat uit.
Ik ben dan 57 en ik ga niet voor de kilometers, maar voor het afstappen, dingen bekijken: watervallen, grotten, oude stadjes etc. Een terrasje is ook niet verkeerd. Ik fiets ongeveer 75 km per dag, tenzij ik het te druk heb met dingen bekijken. Ik kampeer het liefst, tenzij het langdurig regent, dan wordt een hotelletje of B&B ook een optie.
Is er iemand die (een stukje) mee wil fietsen, met Zuid-Amerika in het achterhoofd? Uiteraard van te voren kennis maken!
Kennis maken zonder de Italie-optie kan natuurlijk ook.

Dezelfde avond dat ik dit postte, is mijn vader onverwacht overleden. Al mijn plannen staan op losse schroeven, tot ik weet hoe het met mijn moeder gaat.
Kennismaken lijkt me nog steeds leuk. Wanneer ik dan lang weg kan en wil is ineens wat onduidelijker geworden.
Sorry.
Hoi Azouwwn,
Lijkt me leuk plan en heb interesse om met je mee te fietsen.
Heb redelijk wat fietservaring en hou er ook van om gericht mooie kunst te bekijken.
Pompey ben ik met de trein langsgekomen en wil ik met de fiets bekijken.
Misschien kunnen we kennismaken met een fietstochtje in Nederland ?
Floreer (68)
Hoi Floreer,

Ik heb je een prive bericht gestuurd.
Gecondoleerd met je vader