Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Twee weken fietsen in Engeland mei / juni - Forum Wereldfietser

Twee weken fietsen in Engeland mei / juni

Hallo!

Ik ben van plan om eind mei / begin juni een tochtje te maken in Engeland en het lijkt me leuk om dat samen met 1 of meer mensen te doen. De route is niet 'in beton gegoten', maar het makkelijkst is denk ik een bewegwijzerde route volgen, zoals de EV 12 langs de oostkust. Dan zouden we bijvoorbeeld de boot heen naar Newcastle kunnen nemen en terug vanuit Harwich. Maar andere voorstellen zijn ook zeer welkom, het gaat met name om het beleven van de Engelse cultuur.

Over mijzelf: ik ben een 43-jarige vrouw met redelijk wat fietservaring, ook solotochten. Ik fiets niet snel, maar houd het wel lang vol :D. Gemiddeld 80-100 km op een dag fietsen vind ik prettig. Af en toe even ergens stoppen om te genieten van natuur of cultuur en aan het einde van de dag afsluiten met een groot glas lokaal bier :lol: Het liefste (wild)kampeer ik.

Het maakt mij niet uit met wie ik fiets (man, vrouw, jong, oud), iedereen is welkom. Maar een beetje humor en sociaal gedrag onderweg is altijd fijn, net als enig technisch inzicht (wat ik zelf compleet mis, dus ben afhankelijk van Google voor de dichtstbijzijnde fietsenmaker :roll: ).

Groetjes!
Lenny
Leuk idee. PB gestuurd
Hallo MTB fietser,

Bedankt voor je bericht! Ik heb het gelezen en inmiddels 3 x geantwoord, maar kennelijk komt het niet aan.. Zal iets technisch zijn (waar ik dus weinig kaas van gegeten heb), want alleen bij een antwoord naar jou belanden berichten in 'postvak uit' i.p.v. in 'verzonden berichten'.

Kun je me je mailadres sturen in een PB? :roll:
Alle berichten gaan in postvak uit tot het gelezen wordt. Correct me if…
LHTJoost schreef:
ma 21 mar, 2022 19:08
Alle berichten gaan in postvak uit tot het gelezen wordt. Correct me if…
Klopt inderdaad.

Nadat een PrivéBericht verstuurd wordt komt bericht het in de map 'Postvak uit' te staan, zodra de ontvanger het PB'tje heeft gelezen komt het in de map 'Verzonden berichten' te staan.

Is wel vaker verwarring over ;)
Bedankt voor de les, mannen :wink: