Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen midden Frankrijk - 2 weken in juni 2022 - Forum Wereldfietser

Fietsen midden Frankrijk - 2 weken in juni 2022

Beste fietsers,
Heeft er nog iemand plannen om midden juni in midden/zuid Frankrijk een tourtje te maken?
Ik stel het mij zo voor:
Met de auto naar midden Frankrijk richting Clermont Ferrand dan richting Toulouse. Beiden zijn geen vast begin of eind punt.
Overnachten op campings. Een rondje plannen om na ongeveer 2 weken weer bij de auto uit te komen.
Leeftijd + en - 65. Dagelijks afhankelijk van route 70 a 90 km.
Natuurlijk gaan we elkaar eerst eens ontmoeten om vast te stellen of er de bekende "click" is.
Ik ben zelf 64 en kom uit Tilburg. Doe jaarlijks een fiets trektocht maar niets extreems.
gr Jan
Ben man van 71 jaar met veel vakantiefietservaring.
Wil na 13 juni in Frankrijk gaan fietsen.
Afstanden, periode, bestemming allemaal ok.
Overnachtingen: alles prima, maar niet in tentje, dus geen kampeerspullen mee
Groeten, Jan
PS
liefst met meer mensen
Hallo Jan,
De plannen zijn al rond. Ik vertrek met Willem op 5-6 en wij maken gebruik van de campings onderweg. Dus tenten ipv een hard dak boven je hoofd.
gr Jan
Goededag,,,

Ben 60 j ,heerlijk met fiets en valiezen er op uit... heb al paar ritten gedaan...en leuk idee van jou...ik ben wel een belg, misschien een probleem? Hopelijk een berichtje terug...

Grtj eric
Hallo Eric,
Mss dat je Aalscholver kan benaderen hij vertrekt na 13-6. Willem en ik zijn 5-6 vertrokken en inmiddels terug.
gr Jan