Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Duinkerke - Perpignan juni 2022 - Forum Wereldfietser

Duinkerke - Perpignan juni 2022

Samen met een goede vriend (30) heb ik (29) het plan opgevat om in juni van dit jaar van het noordelijkste naar het zuidelijkste puntje van Frankrijk te fietsen, dus ongeveer van Duinkerke naar Perpignan. We willen proberen dit in ongeveer 14 dagen te doen, dus aan minimaal 100 km per dag. Het lijkt ons het leukste deze tocht met een klein groepje leeftijdsgenoten te maken. Dus lijkt het je leuk om mee te gaan en ben je fit genoeg om de tocht in twee weken te volbrengen, dan hoor ik graag van je!

Wat betreft de vertrekdatum zijn we helaas niet meer zo flexibel. Dat zal in de laatste week van mei, en uiterlijk 1 juni zijn.
SH- schreef:
wo 09 mar, 2022 16:07
Samen met een goede vriend (30) heb ik (29) het plan opgevat om in juni van dit jaar van het noordelijkste naar het zuidelijkste puntje van Frankrijk te fietsen, dus ongeveer van Duinkerke naar Perpignan. We willen proberen dit in ongeveer 14 dagen te doen, dus aan minimaal 100 km per dag. Het lijkt ons het leukste deze tocht met een klein groepje leeftijdsgenoten te maken. Dus lijkt het je leuk om mee te gaan en ben je fit genoeg om de tocht in twee weken te volbrengen, dan hoor ik graag van je!

Wat betreft de vertrekdatum zijn we helaas niet meer zo flexibel. Dat zal in de laatste week van mei, en uiterlijk 1 juni zijn.
Duinkerken - Perpignan is een van de Franse diagonalen. Je kunt dus bji de diagonalistes veel informatie over routes en andere zaken halen.
Ivo Miesen schreef:
wo 09 mar, 2022 19:18
SH- schreef:
wo 09 mar, 2022 16:07
Samen met een goede vriend (30) heb ik (29) het plan opgevat om in juni van dit jaar van het noordelijkste naar het zuidelijkste puntje van Frankrijk te fietsen, dus ongeveer van Duinkerke naar Perpignan. We willen proberen dit in ongeveer 14 dagen te doen, dus aan minimaal 100 km per dag. Het lijkt ons het leukste deze tocht met een klein groepje leeftijdsgenoten te maken. Dus lijkt het je leuk om mee te gaan en ben je fit genoeg om de tocht in twee weken te volbrengen, dan hoor ik graag van je!

Wat betreft de vertrekdatum zijn we helaas niet meer zo flexibel. Dat zal in de laatste week van mei, en uiterlijk 1 juni zijn.
Duinkerken - Perpignan is een van de Franse diagonalen. Je kunt dus bji de diagonalistes veel informatie over routes en andere zaken halen.
Bedankt voor de tip! Staat inderdaad al een route online. Helaas geen verslag vanwege twee afgebroken pogingen door Covid :(
Op de Franse sites (vooral van Diagonalistes) zul je wel verslagen kunnen vinden van deze diagonaal, maar dan in het Frans.
Hoi,
Klinkt goed! Ik (29) heb interesse maar vraag me af op wat voor fietsen jullie gaan, toer of racefiets? Heb je ook al een idee voor de manier van overnachten?
HarmVV schreef:
di 22 mar, 2022 21:18
Hoi,
Klinkt goed! Ik (29) heb interesse maar vraag me af op wat voor fietsen jullie gaan, toer of racefiets? Heb je ook al een idee voor de manier van overnachten?
Hoi Harm,

Ik fiets zelf op een Canyon Grail AL. Gravelbike dus, maar niet van plan om offroad mee te fietsen. Degene met wie ik sowieso wilde gaan zal nog een fietsen moeten kopen/lenen, dus dat kan alle kanten op gaan. Hij wielrende vroeger op redelijk niveau en is erg fit, dus die houdt me/ons ook op een reguliere toerfiets wel bij. In principe wilden we gaan kamperen, maar een enkele keer een hotel om goed uit te kunnen rusten kan ook zeker.