Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rome - Forum Wereldfietser

Rome

Ik ben van plan in juni vanuit België naar Rome te fietsen en zoek gezelschap (groep of individueel).
datum en reisroute kan nog aangepast worden.
Ik fiets ongeveer 80 km per dag met gewone fiets, accomodatie camping, evt. B&B of ander..
Dag frank,

Ik zou ook graag naar rome fietsen, heb sinds een jaar electro fiets, maar ook gewone fiets.dus geen probleem. Ik hou van tentje, camping...en relax genieten...hopelijk hoor ik iets van je

Grt eric
Eric,

Hoe kan ik je rechtstreeks bereiken? Email? Telefoon?

mvrgr
Frank
Frank Willems schreef:
wo 09 mar, 2022 09:49
Hoe kan ik je rechtstreeks bereiken? Email? Telefoon?
Rechts naast het bericht de blauwe knop met het witte envelopje voor e-mail, of die met het tekstwolkje voor een persoonlijk bericht via het forum.

Groetjes,

Carl
Bedankt Carl. Ik ben nieuw op deze site en niet erg beslagen in sociale media.
Frank Willems schreef:
wo 09 mar, 2022 10:25
Bedankt Carl. Ik ben nieuw op deze site en niet erg beslagen in sociale media.
Geen dank. Welkom, en veel plezier gewenst - zowel op het forum als met (de voorbereidingen voor) je reis!

Groetjes,

Carl
Hey....mijn mail adres Voetse@***********, contact via PM, Moderator
Ericfietser schreef:
wo 09 mar, 2022 14:37
Hey....mijn mail adres lieverniet@openbaar.nl
Het plaatsen van een emailadres open en bloot op een publiek forum zou ik niemand aanraden, dat levert namelijk een hoop spam op voor de komende jaren. Helaas lezen op een openbaar forum namelijk niet alleen fietsliefhebbers mee, maar ook bedrijven van over de hele wereld met minder goede bedoelingen.

Mocht je toch je emailadres met iemand willen delen, doe dat dan via een privébericht. Dat kun je door op de forumnaam van iemand te klikken en dan vervolgens op de knop 'Contacteer *forumnaam'