Hey hallo.

Ik wil dit jaar graag vanuit NL naar Denemarken en stuk Zweden aandoen.
Focus op wild kamperen, en anders liefst de meest marginaalste campings !

Verder lijkt mij ook een mooie optie om met de Ferry vanuit Ijmuiden naar Schotland te gaan, en na een poosje daar toeren en wild camperen , om dan via Ierland en Wales en zo via de zuidkust van Engeland weer naar een Ferry voor de laatste overtocht.

Of anders kan ook, bijvoorbeeld na rondje Scjotland ook rondje Ierland> oversteek Isle of man oversteek >Lancaster en een diagonale doorsteek weer terug naar de Ferry New Castle > Ijmuiden ?

Ik heb de tijd, en kijk niet op een tweetal weken langer indien dat de reis meer kwaliteit biedt !
Mijn reisfiets is een nieuwe Surly Ogre met front en rear rack !

Bij normale omstandigheden rijd ik graag minimaal 50 max 80 km per dag met de nodige treuzel momenten, en ook ergens langer dan een overnachting vertoeven.
Zeker als het ergens erg mooi is om ook te zwemmen en gewoon te genieten.

Reizen moet geen doel hebben, kan alle kanten op, ergens wel een richting kiezen maar vooral genieten,
no road racing or record braking ;-)


Mijn bepakking is circa 15 kg en heb dan alles bij incl een zeer ruime lichtgewicht 3 pers tunneltent
met grote voorruimte, om met gemak te kunnen koken bij slecht weer, en om bepakking te bergen !

Heb je zin in een leuk rondje en hebben wij de ''klik'' ?

Wie weet tot een ontmoeting en wie weet doen we al eens een rondje met of zonder camping..
In het voorjaar ga ik er ook al eens graag op uit..
Beetje bij beetje opbouwen van conditie voor de Grote ronde...

Groet Rene.

rene3x7 at gmail dot com