Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht een Dame op een Koga Worldtraveler - Forum Wereldfietser

Gezocht een Dame op een Koga Worldtraveler

Uit respect voor de gene die ik zocht en gevonden hebt...
verwijder ik het originele bericht...
Dat is toch geen Koga WT? Ik meen een vaste drager te zien.
egopro schreef:
di 01 feb, 2022 22:13
Dat is toch geen Koga WT? Ik meen een vaste drager te zien.
Dat lijkt me zijn eigen fiets op dezelfde locatie als in de startpost vermeld wordt. De fiets is een ToutTerrain zo te zien. Met Rohloff, riem en zonder draaishifter.
Jurr heeft gelijk....op de foto is mijn eigen fiets op de bewuste dag.
en in nog geen paar minuten, dat ik achtervolgt, ingehaald en aangesproken werd.

bijzonder moment op een bijzondere dag :wink:
Robertfietst schreef:
wo 02 feb, 2022 03:15
bijzonder moment op een bijzondere dag :wink:
Gezien het tijdstip waarop je je antwoord geschreven hebt neem ik onmiddellijk aan dat de ontmoeting diepe indruk op je heeft gemaakt :D :wink: .

Trouwens, ik maak zoiets op mijn fietstochten nóóit mee, hooguit een koe op een smal fietspad die niet van wijken wil weten :D .
Speeder300 schreef:
wo 02 feb, 2022 10:22

Trouwens, ik maak zoiets op mijn fietstochten nóóit mee, hooguit een koe op een smal fietspad die niet van wijken wil weten :D .
Koega Worldtraveller?

;)
Hier heeft TS in ieder geval geen last van een smal fietspad, op de foto te zien.

Maar wie o wie? :D
[quote=Speeder300 post

Gezien het tijdstip waarop je je antwoord geschreven hebt neem ik onmiddellijk aan dat de ontmoeting diepe indruk op je heeft gemaakt :D :wink: .

[/quote]
:wink: het tijdstip maakt dat ik vroeg moet opstaan
om naar het werk te gaan :wink:
Ik heb voor jou vandaag even gekeken, maar zoals je ziet: niemand...!
Runway Sberg.JPG
Het breedste fietspad ter wereld.
Wil je dit ervaren en mogelijk de onbekende dame op de Koga ontmoeten, dan moet je alweer snel zijn.
Van 15 maart tot 15 augustus is de startbaan afgesloten vanwege het broedseizoen. Sinds de aluminium vogels zijn vertrokken, nestelen nu veldleeuweriken pal naast de landingsbaan. De kolonie van 200 vogels zorgt voor 3 legsels in het seizoen. Dit kan, omdat de jongen al na 18 dagen uitvliegen. Vanaf Maria Hemelvaart op 15 augustus vliegen de leeuweriken naar het zuiden om te overwinteren.
Zie het fietsrondje van de maand Zeist. https://verkeersbureaus.info/fietsrondj ... ist-40-km/
:shock: Ha ...zojuist een bericht naar deze Dame gezonden...
Gevonden dus!.......toppie ...er kan een slotje op! :wink:


Dankzij een tip van een mede forum lid......thanx!
Laat je nog eens wat horen?
Succes!
bert sitters schreef:
do 03 feb, 2022 07:41
Het breedste fietspad ter wereld.
Breder dan Tempelhofer Feld vraag ik me af? (daar wel gefietst, maar op Soesterberg niet...)
Afbeelding