Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Schotland, Noorwegen of ander mooi land - Forum Wereldfietser

fietsen in Schotland, Noorwegen of ander mooi land

Hoi,

Na 2 jaar kriebelt het weer: ik wil met mijn fiets op pad. Voorkeur voor een heuvelachtig gebied, liefst wat noordelijk gelegen omdat ik niet zo van de hitte ben. Per dag tussen de 60 en 100 km, voorkeur voor kamperen maar af en toe bij flinke buien is een nachtje in een B&B of hotel ook fijn.

Ben ervaren fietster, vrijwel altijd een goed humeur, eet geen vlees, woon in Wageningen en 52 jaar. Ik vlieg niet (meer), maar per trein en boot is er ook veel te bereiken.

groet,
Mir
Hoi Mir,

Beide prachtige landen. Schotland hebben wij gefietst in voorseizoen via BenB en kleine hotels; was fantastisch. Alhoewel groot deel over zgn B weggetjes ging, hebben we weinig hinder van langskomende auto's ervaren.
Noorwegen met ons VWbusje geweest en fietsen mee, toch weinig gefietst ivm druk verkeer en weinig rondjes te maken. Maar jij gaat van A naar B. Op de campings niet veel fietsers gezien, maar die we zagen (en natuurlijk ook :D spraken) waren enthousiast.
Als je hogerop in Noorwegen wil starten, kun je net als wij van Hirtshals Denemarken naar Bergen Noorwegen varen.
Veel plezier met plannen maken
santos53 schreef:
di 01 feb, 2022 20:56
.
Punt gemaakt?

Kunnen we niet ophouden met het plaatsen van forumposts die slechts een punt bevatten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar blij van wordt.
Op 31 mei stap ik op de boot van Eemshaven naar Kristiansand. Van daar wil ik langs de kust naar Tromso fietsen. Terug wil ik deels met bus en trein en deels fietsen, evt. via Denemarken terug. Ik heb twee maanden de tijd. Vnl.wildkamperen/campings.
Ik ben man van 67 jaar, woon in Velp en ben vegetariër. Ik heb o.a.gefietst in Schotland en Frankrijk (Pyreneeën).
Het lijkt me leuk om (evt. gedeelte van dit traject) met iemand te fietsen.