Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Rome 2022 in Juni/Juli - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Rome 2022 in Juni/Juli

Goededag,

Begin Juni wil ik naar Rome fietsen via de Reitsmaroute en zoek iemand die het leuk lijkt om mee te gaan.

Wie ben ik:
- Ik ben Björn, 35 jaar oud. Over het algemeen hou ik van de wat meer sportieve en rustige vakanties (B&B, campings). Ga er altijd vanuit dat alles goed komt en dus maak ik mij nooit snel druk.

Wat is het plan:
- De Reitsma route volgen en daarbij de sportieve variant kiezen. Daarnaast heb ik een aantal opties waar ik over twijfel: Na aankomst in Rome naar boven toe fietsen en vervolgens nog een rondje Corsica of in Oostenrijk even stoppen om te hiken en in Italië nog langs het Gardameer om daar enkele dagen het water op te gaan. Vervolgens wil ik terug met de Cyclotours bus op 16 Juli. Ohja, het plan is om een tentje mee te nemen zodat die optie altijd open staat.

Per dag denk ik ongeveer tussen de 80 en 100km te fietsen.
Hey Bjorn,

Ongeveer hetzelfde plan maar vertrek rond 26mei en 1 juli terug zijn. Voornamelijk vanwege de enorme hitte in Italië in Juli.
Ook ik neem een tent mee...en ben een sportieve fietser en een relaxte persoonlijkheid.
Misschien kunnen we een deel samen fietsen... Waar woon je?

groetjes Patrick
Hoi Patrick,

Bedankt voor de reactie. Ondertussen op de achtergrond ook wat andere lijntjes open gezet. Ik moet dit nog even uitwerken maar waarschijnlijk komt er in Oostenrijk/Italië nog even een vriend langs met de auto om te hiken voor een week of twee. Dan zal de reis zich denk ik weer vervolgen op 19 of 26 juni. (vertrek 28 mei, dus dat komt redelijk overeen)

Er is dus een voor en na Oostenrijk in mijn planning gekomen. Ikzelf kom uit Dordrecht.

Gegroet,
Björn