Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zwolle - Rome start maandag 1 augustus 2022 - Forum Wereldfietser

Zwolle - Rome start maandag 1 augustus 2022

Mijn naam is Henry Karrenbelt 64 jaar en ik ben op zoek naar iemand die de uitdaging met me wil aangaan om vanaf Zwolle naar Rome te fietsen. Alle familie en/of vrienden hebben NEE gezegd om verschillende redenen en ik wil niet solo deze fietstocht afleggen maar deze ervaring delen met een enthousiaste metgezel. In week 35 wil ik in Rome aankomen, 2 dagen blijven om Rome te ontdekken om met de trein of vliegtuig weer huiswaarts te keren. Deadline is om uiterlijk zaterdag 3 of zondag 4 september thuis te komen. Gemiddeld per dag 75 - 100 km te fietsen op een rose fiets. Bij voorkeur in een B&B en/of hotel te slagen of zimmer frei. Samen met jou wil ik het plan concreet maken en hoop je snel te ontmoeten. Heb je belangstelling laat het mij weten via (06) ********, contact via PM. Modrator.
Misschien is het mijn obsessie, maar ik zou mezelf toch echt meer tijd geven om Rome te bekijken. Het was de hoofdstad van het toendertijd grootste rijk van de wereld, en eeuwenlang en met ooit 1 miljoen inwoners tot aan Londen in 1800 de grootste stad in de Europese geschiedenis. En na de val van het Romeinse Rijk werd het, hoewel veel kleiner, de historische zetel van een van de grote wereldreligies, met alles wat daarbij hoort en kunst en architectuur. Er is zoveel te zien.
Hoi Wim, Ik begrijp wat je zegt en dat is natuurlijk nader overeen te komen, bijvoorbeeld maximaal x dagen. Zelf ben ik slechts 1 dag in Rome geweest en heb niet verdiepend de beroemde culturele en kerkelijke plekken bezocht. Het past zeker bij mijn fietsreis, maar heeft wel een begrenzing qua Rome dagen.
Haha, Wim, dan moet je griezelen van mijn reis, een paar jaar terug.
Heen en terug naar Rome gefietst, na aankomst even een rondje voor de St. Pieter gedaan, een lunch genomen en Rome weer uitgefietst, 2 uur na aankomst. Met recht: Rome aangetikt! :lol:

Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, en groot gelijk. Gelukkig was ik al veel vaker in Rome geweest en heb ik veel moois al eens gezien.


Sorry voor het off-topic.🙏🏻
Het zijn alleemaal lieve reacties, maar geen antwoord op mijn vraag - verzoek, dat heeft focus
Goedemiddag Harry,
Wat een leuk idee. Naar Rome fietsen staat ook op mijn verlanglijstje. Echter, ik krijg niemand zo gek om mee te gaan. Ik woon in Zwolle, dus wellicht kunnen we een keer gedachten uitwisselen?
Hallo Harry,

Graag kom ik met je in contact om het één en ander te overleggen wb je voorgenomen fietstocht.

Groeten uit Ommen
Hoi ik ben bereikbaar via (06) 52 48 18 65 om de context en het plan te delen. Inmiddels al 3x in de week aan het trainen. groet, Henry
Beste liefhebber,

Door een aantal oorzaken en legitieme redenen zijn kandidaten, die de uitdaging met me willen aangaan om vanaf Zwolle naar Rome te fietsen afgehaakt. Op dit moment ben ik dus alleen en daarom het verzoek te reageren als je wilt meefietsen naar Rome, startdatum maandag 1 augustus 2022.

De gehele reis is goed voorbereidt en de eerste 8 overnachtingsplaatsen zijn bekend. Ook de route ligt vast en is via de Reitsma GPS formule digitaal beschikbaar en plan B de analoge 3 boekjes.

1 ding is zeker het wordt een geweldig en onvergetelijk avontuur en we hopen op 31 augustus in ROME aan te komen en op audiëntie te gaan bij de PAUS om deze reis af te ronden om vervolgens via de trein weer huiswaarts te keren en maandag 5 september weer aan het werk te gaan!
Hoi

Hoeveel km per dag wilt u fietsen
Overnachtingen in een hotel of bb.

Ik ben 69 valt dat in uw doel groep

Ad
Hoi Ad, goedemorgen,

Gemiddeld 70-80 km per dag en geen rustdagen, in 30 dagen en in totaal 2132 kilometer vanaf Zwolle.

Leeftijd is niet belangrijk, wel de conditie en goede voorbereiding om de fietstocht succesvol te maken.

Start op 1 augustus en op maandag 5 september ga ik weer aan het werk, mijn leeftijd op 1 augustus is 65 jaar.

Groet, Henry
Gemiddeld 70-80 km per dag en geen rustdagen
Slimmer is 90 of 100 km per dag en af en toe (bv iedere 5e dag) een rust/reservedag inplannen.