Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Nederland. - Forum Wereldfietser

Rondje Nederland.

Hoi,

Ik ben een man van 62 (juni 63) en ik wil gewoon heel eenvoudig Nederland in de rondte gaan. Ik kampeer en kook zelf, maar een keer uit eten is ook lekker.
Wat mij gezellig lijkt om met meerdere mensen te gaan (1 is ook goed) om leuke dingen samen te delen.
De etappes zijn tussen de 60 en 90 Km, ik vertrek uit Middelburg doel 1 is Schiermonnikoog (drie dagen verblijf). Daarna een paar dagen Drenthe en zo door naar Limburg (Eijsden). Vandaar door België weer terug.
Het behelst ongeveer 17 dagen (wat langer in Schiermonnikoog en Drenthe) en het begin valt op 2 juni.
Het lijkt me leuk, ook Nederland is heel mooi.

Zie je dit ook zitten, laat me dan iets horen en we spreken eens wat af om bij een drankje van gedachten te wisselen .
Voor vertrek van de reis zou het leuk zijn er eens een paar dagen op uit te trekken, kwestie van elkaar wat te leren kennen.

Groet Sim
Hoi, ja Nederland is ook mooi , Heb al een deel oost al gefietst . Ik ben vrouw van 60 en hou van fietsen en kamperen Ik zou wel graag met je mee willen fietsen .Heb mijn eigen tentje mee en kook ook graag zelf en af en toe uit eten is ook leuk .Helaas kan ik alleen in mei fietsen . Misschien beter eerst overleggen . Ik woon in het midden van het land . Gr Didi
Ik heb een pb geplaatst.
Ik hoor er wel van.

Groeten Sim.
Hallo Sim,
Mocht jouw voorkeur toch fietsen in juni zijn, dan wil ik wel mee.
gr Jan
Hallo Sim,

Wat een leuk idee. Zoals jij het voorstelt, lijkt mij helemaal leuk. Periode en dagafstand, kamperen, zelf koken en af en toe eens een happie eten ergens. Top. Als ik nog kan aansluiten, hoor ik het graag.
Ik ben een Haarlemse uit 1964.

Met vriendelijke groet
Edith