Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fiets- en wandelmaatje (v) gezocht - Forum Wereldfietser

sportief fiets- en wandelmaatje (v) gezocht

Sportieve en actieve zestiger met 'n goede conditie uit de Achterhoek zoekt 'n sportief en gezellig fiets- en wandelmaatje (v) voor fietstochten(vakanties) en (berg)wandeltochten (huttentocht). Trefwoorden: spontaan, enthousiast en empathisch.
Ben niet op zoek naar 'n relatie maar naar 'n sportief en gezellig maatje/vriendin.
Ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring en geniet inmiddels alweer ruim 13 jaar van mijn pensioen en mijn fietsvakanties in Nederland en Europa. Wil volgend jaar graag naar Rome fietsen, de Benjaminse-route en 'n huttentocht in Oostenrijk plannen.
Naast fietsen/mountainbiken en (berg)wandelen ook 'n passie voor hardlopen (trails). Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+.
Heb jij ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te lopen of te fietsen en vind je het geen probleem om s'ochtends niet te weten waar je s'avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je. Ben geen kampeerder!
Misschien eerst 'n weekendje naar de Waddeneilanden om te ontdekken of er 'n klik is.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn. Samen de passie delen, de mooie momenten en de stilte.

groetjes Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
Dag gerard,

Leuke beschrijving,..sprekt me wel aan. Ik zou ook graag eens naar italie fietsen, dit met gewone koga,of sinds een jaar koga e bike....maar kan met beide,heerlijk fietsen....ik hou van fiets trektochten, tentje en camping, de natuur rond mij...heerlijk.Even over mezelf, net 60 geworden, pensioen...dus een vrij gevochten man, zoals ze dat zeggen. Woon in belgisch limburg. En verlangend naar de lente,voor een heerlijke tocht...dus mischien met twee....?

Grtj eric

Voetse@gmail
fiets- en wandelmaatje (v)
:D. En beter je emailadres hier weghalen!
Zie de vrolijke discussie over het onderwerp "Avontuurlijke en sportieve vrouw voor leuke fietstochten gezocht".
Ga je nu alle 1756 onderwerpen in dit subforum van dit commentaar voorzien?