Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaat gezocht (fietstocht naar China) - Forum Wereldfietser

Fietsmaat gezocht (fietstocht naar China)

Hoi!

Mijn naam is Thomas, 25 jaar en ben net afgestudeerd aan de TU Delft. Al een aantal jaar heb ik het idee om met de fiets naar China te gaan. Vanaf april volgend jaar (2022) wil ik deze tocht gaan maken. Mijn verwachting is dat dit ongeveer een half jaar gaat duren. Het enige wat nog ontbreekt is een fietsmaatje. Ik ben daarom op zoek naar een vlot iemand (m/v) tussen de 20 en 30 jaar die met mij deze tocht zou willen maken.

Iets meer over mezelf. Ik zou mezelf omschrijven als iemand die makkelijk een praatje maakt, een doorzetter en zeer gestructureerd is. Tijdens mijn studententijd heb ik getennist en daarnaast dingen gedaan bij de studenten/studie-vereniging.

Mocht je dit iets lijken, laat een berichtje hieronder achter! :D

Groetjes,
Thomas
Ik heb je een privéberichtje gestuurd!
Hoi Thomas,

Mijn naam is Maarten, ik ben 28 jaar oud en ben hetzelfde van plan komend jaar. Ik wil rond April 2022 vertrekken.

Ik kom graag met je in contact om informatie te delen en eens kennis te maken.

Groet, Maarten
Hey Maarten,

Ik zie dat je ook het plan hebt om volgend jaar naar Azië te fietsen, tof!. Ik ben namelijk ook van plan om volgend jaar naar Azië te fietsen. Misschien kunnen we samen een stukje fietsen? Als je bent geïnteresseerd mag je mij zeker een privébericht sturen, dan kunnen we de route samen eens bekijken.