Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iran. Fiets 2023 Teheran, Isfahan, Shiraz naar Bandar-e-Abba - Forum Wereldfietser

Iran. Fiets 2023 Teheran, Isfahan, Shiraz naar Bandar-e-Abba

In sept/okt 2023 ga ik (60jr) fietsen van Teheran naar de Straat van Hormuz. Met tentje en hopelijk vaak bij mensen thuis een onderdak. De verbeelding van Perzië; de eeuwen-oude steden en de talloze ontmoetingen t.z.t. trekken me al langer naar Iran. Het is een warm volk.
Ik ontmoet aansluitend mijn partner in Oman; om daar samen de reis voort te zetten. Pak dus de ferry.

Ik zoek een gezellige ongecompliceerde fiets(t)er die me in Iran vergezelt. Brede algemene ontwikkeling en met een verhaal.

Mijn fiets verdwijnt bij aankomst in Bandar-a-Abbas op de vuilnisbelt of in de Straat van Hormuz zelf. De route is ongeveer 1300 km. Ik heb geen fiets nu. Sterker; vind fietsen naar de AH al ver.
We hebben 1300 km om te leren fietsen.

Kees
“We” gaan leren fietsen zeg je.
Dus je zoekt hier iemand net als jij ook niks met fietsen heeft. Misschien toch even naar AH fietsen om daar een advertentie op het prikbord te hangen. :wink:
Kees2709 schreef:
di 05 okt, 2021 20:56
De route is ongeveer 1300 km.
Met de auto, ja. Of wil je ook enkel via de snelwegen fietsen?
Flix schreef:
di 05 okt, 2021 23:52
Kees2709 schreef:
di 05 okt, 2021 20:56
De route is ongeveer 1300 km.
Met de auto, ja. Of wil je ook enkel via de snelwegen fietsen?
Flixbus? :wink:
LHTJoost schreef:
wo 06 okt, 2021 14:59
Flix schreef:
di 05 okt, 2021 23:52
Kees2709 schreef:
di 05 okt, 2021 20:56
De route is ongeveer 1300 km.
Met de auto, ja. Of wil je ook enkel via de snelwegen fietsen?
Flixbus? :wink:
De route moet nog worden vastgesteld. Er staan veel ervaringen op fietsers fora. Maar duidelijk is wel dat het in de basis goed te doen is.
Kees2709 schreef:
di 05 okt, 2021 20:56
In sept/okt 2023 ga ik (60jr) fietsen van Teheran naar de Straat van Hormuz. Met tentje en hopelijk vaak bij mensen thuis een onderdak. De verbeelding van Perzië; de eeuwen-oude steden en de talloze ontmoetingen t.z.t. trekken me al langer naar Iran. Het is een warm volk.
Ik ontmoet aansluitend mijn partner in Oman; om daar samen de reis voort te zetten. Pak dus de ferry.

Ik zoek een gezellige ongecompliceerde fiets(t)er die me in Iran vergezelt. Brede algemene ontwikkeling en met een verhaal.

Mijn fiets verdwijnt bij aankomst in Bandar-a-Abbas op de vuilnisbelt of in de Straat van Hormuz zelf. De route is ongeveer 1300 km. :D

Kees
Alleen de fiets.