Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijdroute tot in Cambodja - 2022 - Forum Wereldfietser

Zijdroute tot in Cambodja - 2022

Dag iedereen! 👋

Afgelopen zomer fietste ik van Antwerpen naar Venetië (de Ardennen én de Alpen door/ over). Ondertussen mag iedereen weten waar mijn volgende avontuur naartoe gaat: Azië! 🤩
Ik droom er al lang van om terug naar Azië te gaan en heb dan ook beslist om gewoon te gaan. Met de fiets. Mijn droom is om tot in Cambodja te geraken en daarna Maleisië & Indonesië te verkennen zonder fiets.
Nu is het allemaal wat onduidelijk wat er kan en mag en welke landen je binnen geraakt. Ik ga er sowieso alles aan doen om Azië te bereiken! 💪

De route ligt dus nog niet (helemaal) vast aangezien het afhangt van wat er kan en waar het veilig is. Ideaal zou zijn dat ik langs de Adriatische Zee naar het Zuiden fiets, langs de kust. (Eurovélo 8 bv). Dan door Turkije, via de Stan-landen naar India en dan verder naar het Oosten.

Nog iemand plannen om (solo) in 2022 naar Azië te fietsen? Ik vertrek in februari vanuit België (Antwerpen).
Ik ben op zoek naar andere mensen om samen voor te bereiden en stukjes samen te fietsen. Ik denk daarbij zeker aan Turkije en de Stan- landen.
Ik voorzie een jaar en ongeveer 3 maanden daarvoor. Ben van plan om ook dingen te zien en te doen onderweg. Ik zie met de fiets reizen echt als reis op zich, het is niet de bedoeling dat ik om ter snelst in Azië ben. Ik ben 27 jaar, dus ik zoek mensen tussen 20-30jaar ongeveer die het zien zitten om korte of lange stukjes samen te fietsen. Ik wil vooral in mijn tent overnachten, maar als het weer te extreem is of een keertje per week overnacht ik wel in een jeugdherberg.

Laat maar iets weten! 👇😁
Evelien 🚴🏼‍♀️
Ik zou zeggen; zie de mailwisseling met Guido ; "fietstocht naar Bhutan "
Veel plezier , Pier.
Hi Evelien,

Ik ben Thomas, 25 jaar, net afgestudeerd en ben van plan om in april 2022 vanuit Nederland richting China te fietsen. Zelf ben ik ook nog op zoek naar een fietsbuddy en kwam je berichtje tegen. Heb jij dit plan nog steeds en heb je inmiddels al iemand gevonden?

Groeten,
Thomas
piviets schreef:
zo 03 okt, 2021 21:17
Ik zou zeggen; zie de mailwisseling met Guido ; "fietstocht naar Bhutan "
Veel plezier , Pier.
Dag Pier,

Klinkt interessant!
Kan je mij vertellen waar ik die mailwisseling zou vinden? Vind het niet onmiddellijk op het forum als ik onder Bhutan zoek..

Groetjes,
Evelien
thomasgrolleman schreef:
vr 08 okt, 2021 11:17
Hi Evelien,

Ik ben Thomas, 25 jaar, net afgestudeerd en ben van plan om in april 2022 vanuit Nederland richting China te fietsen. Zelf ben ik ook nog op zoek naar een fietsbuddy en kwam je berichtje tegen. Heb jij dit plan nog steeds en heb je inmiddels al iemand gevonden?

Groeten,
Thomas
Super!
Ja, hoor, ik ga nog steeds zeker naar Azië volgend jaar! Cool plan :D ik ben zeker nog op zoek naar mensen die kleine of grote stukken mee willen fietsen. Kan je anders een privéberichtje sturen via dit forum? Dan kunnen we wat meer info delen :)
Hoi Evelien!

Ik ben bijna afgestudeerd en op zoek naar een fietsmaatje vanaf ongeveer eind januari of februari. Mijn plan was om door de ardennen-vogezen-alpen naar Rome te fietsen, maar nog niks staat vast! Als je nog een fietsmaatje zoekt voor het begin van je reis, stuur me dan vooral een berichtje :)

Groetjes, Marijn
Pb naar je gestuurd...

Grts Nabil