Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje(s) gezocht M of V - Forum Wereldfietser

fietsmaatje(s) gezocht M of V

Voor komend jaar wil ik graag een fietsvakantie plannen voor 2 - 3 maanden (termijn is aan te passen), maar het enige waar ik wat tegenop kijk is het alleen fietsen , misschien zijn hier leden, man of vrouw en leeftijd maakt me niet uit, die dit ook zien zitten en graag deze vakantie willen meefietsen.
Ik heb nog niets concreets gepland , welke route , dit kan volledig in samenspraak gebeuren, maar het liefst te vertrekken vanuit thuis (belgie of Nederland) of een stuk trein kan ook (liever niet vliegen)
Ikzelf ben 58, een beetje ervaring in het reizen per fiets, maar steeds wel de wat kortere vakanties,
Vertrek moment kan in overleg besproken worden.

zie je dit ook zitten, laat me dan iets horen en we spreken eens wat af om bij een drankje van gedachten te wisselen .
Voor vertrek van de reis zou het leuk zijn er eens een paar dagen op uit te trekken, kwestie van elkaar wat te leren kennen.
oja, het liefst kamperend en indien nodig B&B ...

vele fietsgroetjes aan allen

johnny
ik heb je een bericht gestuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet.
Gr.
gezien en gereageerd....bedankt
Hoi Johnny,

Ik heb je berichtje niet ontvangen, of anders gezegd staat niet in mijn inbox bij de forum. Heb je enig idee waar het is geplaatst zodat het bij mij terecht komt? Wellicht kun je me ook wel even bellen.

Groet Marco
Dag Marco
ik krijg jou berichtjes netjes in mijn inbox hier , ik heb je een email gestuurd !
Goedemorgen,,

Lijkt me wel leuk...ben eric 60 j en graag met de fiets onderweg...dacht frankrijk,en of italie....en zeker aan tecpassen naar mekaars ..hopelijk hoor ik iets van je


Grtj eric
Hé Johnny,
Wellicht een wat late reactie maar ik heb wel belangstelling. Geen vastomlijnd plan nog maar wel een al langer gekoesterde wens om naar en in Scandinavië te fietsen.
Hoor graag van je,
groet,
Frank
Je mag me altijd contacteren , liefst via mail, das het handigste voor mij.....

Nog geen afspraken of medefietser(s) gevonden dus.....nog steeds op zoek en het begint te korten we kruipen stillaan naar de zomer toe, dus graag hoor ik van jullie!!