Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje (v) gezocht Rome 2022 - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje (v) gezocht Rome 2022

Welk sportief en avontuurlijk fietsmaatje (v) heeft zin om volgend jaar zomer 2022 mee naar Rome te fietsen?
Genoeg tijd om kennis te maken, om ons voor te bereiden en om fietstochtjes te maken om te ontdekken of er 'n klik is!
De Benjaminse fietsroute lijkt me 'n mooie, avontuurlijke en sportieve uitdaging.
(https://www.cyclingeurope.nl/routes/rome/index.php)
Ook al is Rome het einddoel, de reis er naar toe is ook het doel zelf. Zowel over de Vennbahn, door de Elzas, Zwitserland en vooral in Italië kom je door plaatsen die de reis meer dan waard maken. In Noord-Italië voert de route onder andere langs het Como-meer. In Toscane brengt de route je naar Florence, en vooral ook langs steden zoals San Gimignano, Siena, Chiusi en Orvieto. In het derde deel is een heel netwerk aan routes door Toscane en Umbrië opgenomen waardoor je niet alleen over de hoofdroute naar Rome kan fietsen, maar zelf ook meerdere fietsroutes kunt volgen langs o.a. Lucca, Pisa, Volterra, Perugia, Assisi en Spoleto.
De terugreis naar Nederland met de pendelbusdienst van Cycletours vanaf Tuoro (Trasimeno). (https://cycletours.nl/fietsbussen/)
Ben 'n sportieve en actieve zestiger met 'n goede conditie uit de Achterhoek. Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+.
Behalve fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor hardlopen (trails) en (berg)wandelen.
Ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring en geniet alweer ruim 12 jaar van mijn pensioen en mijn fietsvakanties in Nederland en Europa. Denk circa 3-4 weken onderweg te zijn, afstand is circa 2000 km naar Rome. Uiteraard in overleg!
Afstanden circa 80/100km per dag, afhankelijk van de omstandigheden. Rustig tempo en op tijd pauzemomenten.
Overnachten in pensions, goedkope hotels, Zimmer frei, trekkershutten en B&B.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn! Samen de passie delen, de bijzondere momenten en de stilte!
Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en om heuvels te trotseren en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je.

groetjes,
Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
Zoek je uitsluitend een vrouw voor deze fietsreis? Waarom?
Ben niet op zoek naar 'n relatie maar naar 'n sportief, avontuurlijk en gezellig vast fietsmaatje/vriendin
voor fietstochtjes en fietsvakanties in Nederland en Europa.