Additionally, paste this code immediately after the opening tag: weg naar het oosten - Forum Wereldfietser

weg naar het oosten

Dag wereldreizigers,

ik ben 69 jaar, fervent fietsster en vind het heerlijk om buiten en onderweg te zijn.
Ik heb 2 kinderen die beiden aan de andere kant van de wereld wonen nl in Brisbane en in Hobart Australie. Ik ben sinds april 2021 van beide kinderen binnen 3 maanden oma geworden. Helaas zit Australie op slot tot ws volgend jaar mei/april.
Ik wil heel graag alvast die kant op en heb het plan opgevat om dit per fiets te gaan doen. Tent mee maar ben hierin flexibel. Ik kan afzien maar geniet ook van af en toe iets luxer dan een tentje. Omdat ik met pensioen ben heb ik alle tijd. Zijn er mensen die met mij willen onderzoeken of dit een (deels) gezamenlijke tocht kan worden?
Groet
Hannelies
Alleen al dat je dit van plan bent, vind ik erg moedig van je, Hannelies!👍🏻
Moedig zeker en veel geduld gewenst. Australie is echter niet naar het oosten, maar het verre zuiden/zuidoosten. Via het amerikaanse continent zelfs het zuidwesten. Lastig om dat op een bol aan te duiden.
Het is heel gemakkelijk met google earth. Daarmee kun je een lijntje trekken en je krijgt de kortste weg te zien in vogelvlucht. Heel verrassend: de kortste weg van Utrecht naar Alice Springs gaat via Almelo.
annaeva schreef:
di 10 aug, 2021 17:50
Dag Hannelies,

Graag wil ik met je meedenken hoe we deze tocht gezamenlijk of met meerdere fietsers kunnen uitvoeren.
Mijn ervaring zijn fietstochten van een maand. Het lijkt mij een grote uitdaging om fietstochten van vele maanden te doen.
Mijn emailadres is: rssiwaletti@gmail.com
Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Reggy.




Dag wereldreizigers,

ik ben 69 jaar, fervent fietsster en vind het heerlijk om buiten en onderweg te zijn.
Ik heb 2 kinderen die beiden aan de andere kant van de wereld wonen nl in Brisbane en in Hobart Australie. Ik ben sinds april 2021 van beide kinderen binnen 3 maanden oma geworden. Helaas zit Australie op slot tot ws volgend jaar mei/april.
Ik wil heel graag alvast die kant op en heb het plan opgevat om dit per fiets te gaan doen. Tent mee maar ben hierin flexibel. Ik kan afzien maar geniet ook van af en toe iets luxer dan een tentje. Omdat ik met pensioen ben heb ik alle tijd. Zijn er mensen die met mij willen onderzoeken of dit een (deels) gezamenlijke tocht kan worden?
Groet
Hannelies
Hoi Hannelies,
Ik heb je een PB gestuurd
groetjes
Cecile