Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in de driehoek Duitsland, Tsjechie, Polen - Forum Wereldfietser

Fietsen in de driehoek Duitsland, Tsjechie, Polen

Hoi,

Ik ben een man van 61, fit en heb veel fietservaring.
Tussen 10 augustus en 7 september, zou ik graag met iemand een dag of 10 in de driehoek Duitsland-Tsjechie-Polen gaan fietsen. Of dat een man of vrouw is, maakt me niet uit. Leeftijd vind ik ook niet belangrijk.
Eventueel met de trein naar de grens Duitsland/Polen of Duitsland/Tsjechie (is goedkoop) en dan elke dag zo'n 80 kilometer fietsen. Met bepakking, want ik hou erg van kamperen. Nou ja, 100 kilometer per dag kan ook wel als het moet, maar in elk geval om een uur of 5 op de camping arriveren.
Ik heb zojuist ook gereageerd op een andere oproep op dit forum, dus ik dacht: laat ik het zelf ook eens proberen!

Met vriendelijke groeten,
Marlon
Hallo Marlon,

Als je nog goedkoper wil dan de trein, kan je beter de Flixbus nemen.

Nu we dan toch allemaal onrustig worden en weg willen.....
28 september ga ik met de Flixbus naar Poznan in Polen (inclusief fiets) en wil dan over de Balkan naar het mooie weer in Griekenland in zo'n 7 weken.
Misschien is er iemand die dit ook leuk vIndy en geheel of gedeeltelijk mee wil fietsen. Ook met volle bepakking en (wild)kamperen/warmshowers.

Groetjes Els (V56)