Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Regio Amersfoort/ Utrecht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Regio Amersfoort/ Utrecht

Beste,

Ik ( Martin ) ben 31 jaar. Ik woon in Nijkerk, vlak bij Amersfoort :) In de weekenden fiets ik graag. Een auto heb ik niet, nee ook gene rijbewijs :wink: . Daar tegenover kan ik wel gratis met de trein door heel Nederland reizen, ook in het weekend :D
Het lijkt me leuk om samen met iemand te fietsen die de zelfde hobby heeft en elkaar goed te leren kennen. Dan kunnen we volgend jaar wellicht naar Praag fietsen? :)

Voor een dagtocht zonder bagage fiets ik 80 tot 110 km De grens is ongeveer van Arnhem tot Driemond (bij Amsterdam)

Voor een fietsvakantie +/- 70-80 km

Afbeelding
Hey Martin, klinkt leuk! Zelf heb ik net een fiets aangeschaft en het bevalt mij heel goed! (: Ik kan ongeveer dezelfde afstanden rijden dus we zijn aan elkaar gewaagd ;) Ik woon in Hilversum dus we kunnen prima in het midden ergens afspreken. Laat maar weten!

Groet,

Bart
B art schreef:
di 13 jul, 2021 12:51
Hey Martin, klinkt leuk! Zelf heb ik net een fiets aangeschaft en het bevalt mij heel goed! (: Ik kan ongeveer dezelfde afstanden rijden dus we zijn aan elkaar gewaagd ;) Ik woon in Hilversum dus we kunnen prima in het midden ergens afspreken. Laat maar weten!

Groet,

Bart
Bart,

Lijkt me super, check je pb :D

Martin