Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht! - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht!

Hallo! Ik ben op zoek naar een fietsmaatje, iemand die zin heeft om (een deel) mee te fietsen naar Rome, langs de zuidkust van Engeland of naar Santiago de Compostella. Ik ben er nog niet helemaal uit :-)
De bedoeling is te fietsen vanaf ongeveer 16 juli tot en met 14 augustus. Dus of het einddoel helemaal gehaald wordt is nog even de vraag. Ik fiets gemiddeld zo'n 70 - 80 km, met e-bike. Ik ben een actieve vrouw van 59, hou van avontuurlijk reizen, hou er ook van om af en toe even op een terrasje te zitten en niet alleen oog te hebben voor het asfalt maar ook van de omgeving en andere highlights onderweg. Het overnachten stel ik me voor in B&B, tent, vrienden op de fiets, in ieder geval eenvoudige logies. Als het je wat lijkt, stuur me dan een berichtje om een keer af te spreken om te kijken of we dit samen kunnen ondernemen.
Heb je een pb gestuurd.
Heb je 22-06 PB gestuurd.

Laat even van je weten.
Hoi Fietsmaatje,

Alleen de naam van jou ("Fietsmaatje") is al een hele goede dat ik een bericht naar je stuur.
Er is in ieder geval een groot toeval over de zoektocht van ons beidem want wat jij schrijft wat je wilt gaan doen .... fietsend naar Rome .... dat is eigenlijk ook wat ik wil gaan doen. Ik heb vandaag - bij toeval - een soortgelijke oproep gedaan. Als je mijn berichtkan lezen kun je ook kijken of het wellicht een goed idee is om een keer kennis te maken om te kijken naar....

Voor dit moment even genoeg. Is het mogelijk dat je persoonlijker contact kunt leggen? Ik kijk uit naar je reactie.
M.vr.gr.
een Berggeitje