Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje - Forum Wereldfietser

fietsmaatje

hallo medefietsers
ik ben een "her-instapper", heb al enkele jaren geen tochten meer gemaakt, de tijd en interesse was wat minder geworden en zou graag terug starten.
Alleen is maar alleen, daarom zoek ik een reisgenootje, man vrouw maakt niet uit (liefst niet jonger dan 50) om geregeld er eens op uit te trekken, weekendjes , weekje, langere vakantie enz....naar waar ,daar komen we vast wel uit!!
Ik ben net 58 geworden, woon in de provincie Antwerpen meer bepaald Wuustwezel.
zie je het zitten eens kennis te maken, aarzel niet mij te contacteren en we zien het verder wel...

2 de helft van juni ga ik alvast een weekje fietsen (kamperen) liefst blijf ik dit jaar gewoon in belgie.....zin om mee te gaan....?

groetjes aan allen hier
Hallo, we zijn bijna buren 😉. Ik woon in Brasschaat, heb al heel wat fiets kms in de benen, maar nog nooit een tocht met bagage. Deze zomer zou ik dit ook wel willen uitproberen. Zou leuk zijn jou ervaringen uit te wisselen en eventueel eens samen te fietsen. Groetjes
idd in de buurt, altijd handig!
Neem gerust even contact op via mail als je wil
johnny-vs@live.be
blijkbaar geen interesse ........spijtig
Hoi Jonny,

Wat fiets jij op? Ik bedoel gravel, race of trekfiets en wat is jou snelheid ongeveer.

Groetjes
ik fiets op een trekkingsfiets, rustig tempo, genietend van de omgeving en meer....van snel snel houd ik echt niet.....of het moest bergaf zijn haha....
En geeft jouw banner het soort foto's weer dat je onderweg maakt?
bedoel je mijn website?
you got mail
geen mail gehad van je hoor
ik heb het naar je email gestuurd van je website . je hebt een mailtje van finessevelo@gmail.com
nog steeds op zoek naar een fietsmaatje, m/v maakt niet uit....
nog niemand die interesse getoond heeft helaas tot nu toe....
oja, ik bijt echt niet hoor :D