Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje(s) omgeving Almere - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje(s) omgeving Almere

Ik (vrouw, 63 jaar) ben op zoek naar een fietsmaatje(s) in de omgeving van Almere voor regelmatige fietstochten vanuit Almere. Afstand is variabel, ergens tussen de 40-60 km per keer.
Ik heb zelf een e-bike, maar mijn fietssnelheid is gem. 17-20 km per uur dus een goede fietser kan mij met gemak bijhouden. Fietsen doe ik voor mijn plezier en ontspanning, genietend van de natuur, het buiten zijn en af en stoppen op mooie plekken. Ik woon hier nog niet zolang en ik ben nog steeds op ontdekkingsreis in deze contreien. Woon je ook in Almere of nabije omgeving en vind je het gezellig om er samen op uit te trekken, dan hoor ik graag van je.
Hoi Vivian, ik heb je een privébericht gestuurd, maar vraag me af of die wel is verzonden. Heb je iets ontvangen?
Groet, Anita
Ik, man 18 jaar met 54 jaar ervaring, fiets graag en wil graag met jou de omgeving van Almere verkennen. Ik woon in Dronten maar heb een fietsdrager. Fiets zelf zonder stroom.
Keer afspreken voor kennismaking?
Meen je dit nu serieus? Met zo’n belachelijke reactie?
Misschien is het minder beroerd bedoeld dan het bij jou over komt?

Had misschien een smiley tussen gekund, maar verder...?

Soms is het lastig om met platte tekst de juiste toon aan te geven. Soms lijkt het voor velen de juiste toon maar vatten sommigen het juist weer anders op. Terwijl jullie in een echt gesprek misschien zelfs wel een prima tandem koppel blijken te zijn? ;)
Of pietf is 81 maar heeft per ongeluk 18 getypt?
Of hij voelt zich 18?
Ja, dat zal ik allemaal nooit te weten komen :P :P
Pietf is 72.
Vivian schreef:
vr 27 aug, 2021 10:33
Meen je dit nu serieus? Met zo’n belachelijke reactie?
Van jouw kant ook een zeer onbeleefde reactie.
Had wel iets subtieler gekund.
Ik vond het juist een helemaal verdiende reactie.