Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje (V) voor zomer 2021 (Ams/Maastricht - Rome) - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje (V) voor zomer 2021 (Ams/Maastricht - Rome)

Hoi,

Ik ben Andreea, 33 jaar oud en zoek een fietsmaatje (vrouw) die met mij van Nederland naar Rome wil gaan fietsen deze zomer (mits regels rond het corona virus het toelaten). Ik zoek iemand binnen de leeftijdscategorie 30-35. Ik fiets zelf hoogwaarschijnlijk op een racefiets.

De reis:
Ik start vanuit Maastricht (Amsterdam - Maastricht doe ik met de trein om wat langer in Rome te kunnen blijven) en volg daarna de Benjaminse route naar Rome. Vanuit Rome wil ik terug met de vliegtuig. Ik denk er zo'n 3 weken over te gaan doen, 1600km in totaal met 90 -100 km gemiddeld per dag in 16 -18 dagen. Een paar dagen genieten van de mooie Rome. Ik wil graag slapen in B&Bs of hotelletjes langs de weg om goed te kunnen uitrusten.

Heb je interesse dan hoor ik het graag! Handig als je een basis conditie hebt en wat kennis op het gebied van fietsen voor als er iets onderweg breekt.
Kom je niet een paar honderd kilometer te kort in de afstand Maastricht - Rome?
Vast. Op dit moment 148.3 km te kort voor de route die ik hebt uigestipeld.

Scherp zo'n oog voor detail :shock: ...Je hebt het vast door dat het doel van deze post is niet om de exacte km's op papier te zetten (want dat gaat toch altijd anders) maar een reismaatje te vinden.
AndreeaT schreef:
do 22 apr, 2021 09:10
Vast. Op dit moment 148.3 km te kort voor de route die ik hebt uigestipeld.

Scherp zo'n oog voor detail :shock: ...Je hebt het vast door dat het doel van deze post is niet om de exacte km's op papier te zetten (want dat gaat toch altijd anders) maar een reismaatje te vinden.
Ik snap het doel van je post zeker. De Benjaminse route is 1920km van Maastricht - Rome. 320km vind ik zelf geen detailverschil, dus vandaar mijn attentie.

Succes met de zoektocht!
Dat de Benjaminse 1920km lang is klopt zeker.

Als je de etappes bestudeert zie je dat sommige meerdere opties hebben.Als je dit optimaliseert (en maar 1 optie kiest - zie onder voor een paar) kom je waarschijnlijk net als ik op minder dan de 1920km.

Bedankt!

Bijlagen

Algemene tip: wellicht handig als je vermeldt wat voor soort accomodaties je prettig vindt :wink: Bv. Dat kan mensen helpen om te bepalen of er een match is.

Wel een gaaf plan trouwens. Mijn vriendin en ik zijn van dezelfde leeftijd en als onze reis van Bergsportreizen niet doorgaat is een fietstocht als deze een hele mooie optie.
Hoi Andrea,

Ik heb misschien wel interesse om mee te fietsen naar Rome. Ik ben in het bezit van een racefiets, fiets in NL nog 27km/u.
Als je nog iemand zoekt, hoor ik graag van je.

Groet Louise
Hoi,

Ook mij lijkt dit interessant! Ik ben 34 , fiets momenteel op een fitnessbike en heb enige fietsvakantie ervaring.

Ik houd me aanbevolen :)

Groet, Maaike