Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje gezocht Deense Oostzeeroute (N8) - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje gezocht Deense Oostzeeroute (N8)

Welk sportief fietsmaatje heeft zin om deze zomer een fietsvakantie te plannen?
De Deense Oostzeefietsroute (N8) lijkt me 'n leuke en sportieve uitdaging van 820km. (https://www.route.nl/uitgelicht/routes/oostzeeroute-n8)
Ben 'n sportieve zestiger uit de Achterhoek. Naast fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor (berg)wandelen en hardlopen.
Ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring en geniet alweer ruim 12 jaar van mijn pensioen en mijn fietsvakanties in Nederland en Europa. Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+. Heb 'n Fiat Qubo waar 2 fietsen in kunnen.
Afstanden circa 80/100 km per dag, afhankelijk van de omstandigheden. Rustig tempo en op tijd pauzemomenten.
Overnachten in pensions, goedkope hostels, trekkershutten, B&B en jeugdherbergen.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn! Samen de passie delen, de bijzondere momenten en de stilte! 
Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop om heuvels te trotseren en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar   je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je!

groetjes,
Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
Misschien moet je het op Tinder proberen :D ?
Ik volg dit draadje even.
Gr Jan
Het prikbord van vrienden op de fiets is even niet beschikbaar voor een continue aanpassing....
Dus terug naar het forum. Maar hij gaat (n)ooit.