Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Rotterdam - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Rotterdam

In de zomer (eind juni/begin juli) ga ik (vr. 70 jaar) meestal op fietskampeervakantie. Sinds mijn man is overleden drie jaar geleden alleen. Fiets zonder ondersteuning 50 - 80 km per dag op een Koga. In de lente en zomer maak ik voor mijn plezier en ter voorbereiding van de trektocht fietsrondjes vanuit Rotterdam-Noord. Of fiets met behulp van een korte treinreis of de Waterbus wat verder weg. Tussen de 30 70 km. Ik heb een fietsmaatje, maar die kan regelmatig niet en soms, bv. met mooi weer wil ik ad hoc even samen met iemand op de fiets kunnen springen. Ik zoek om te beginnen een maatje voor de tochtjes vanuit of in de buurt van Rotterdam. Het is wel zo leuk wanneer er een klik is. Wil je samen fietsen eens proberen, bv met een rondje Rotte? Daar spreek ik graag voor af.
Geen fietsmaatje.

Wel een tip, voor Rotterdam:
geregeld wordt er op de derde zondag vd maand, een 'rondje Rotterdam' gefietst.
Zoals vandaag....
Dag Mike.

Goed om te weten. Dank je wel voor je reactie.
Hoeveel km fietsen jullie ong. en met welke snelheid?
Ik vermoed dat ik eerst mijn winterbenen kwijt moet raken.
Want mijn fietsseizoen start dus nu pas langzaam op.

Hartelijke groet,
Marja
Bergtopmar schreef:
ma 22 mar, 2021 19:50
Dag Mike.

Goed om te weten. Dank je wel voor je reactie.
Hoeveel km fietsen jullie ong. en met welke snelheid?
Ik vermoed dat ik eerst mijn winterbenen kwijt moet raken.
Want mijn fietsseizoen start dus nu pas langzaam op.

Hartelijke groet,
Marja
Hoi Marja,

Volgens mij wordt er, vanaf de Euromast gerekend, zo tussen de 50 en 75 km gereden.
In een rustig tempo, bij windstilte gerekend, zo'n 17-20 km/u. Met meedere tussenstops.
Maar ik rij maar 1 á 2 keer per jaar mee, dus wellicht dat de vaste rijders er beter zicht op hebben.

mvgr. Mike
Geen idee hoe ik dit anders aan kan pakken: ik heb inmiddels contact met gegadigde fietsmaatjes. Even kijken of dat klikt. Zo ja, dan is mijn vraag beantwoord.