Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Nederland naar Zuid Spanje fietsen - Forum Wereldfietser

Van Nederland naar Zuid Spanje fietsen

Ik wil juni/juli
2021 van Nederland naar Zuid Spanje fietsen
Ik kampeer onderweg
Interesses om mee te gaan mail me : fietsweg21@gmail.com
Ik ben zelf 35 jarige man woonachtig in Utrecht
Als ik je een tip mag geven; fiets van Zuid Spanje naar Nederland, dan heb je meestal de zon in de rug.
Poppink schreef:
vr 19 mar, 2021 16:07
Als ik je een tip mag geven; fiets van Zuid Spanje naar Nederland, dan heb je meestal de zon in de rug.
Bovendien is dit qua temperatuur een stuk prettiger. Die 25-30°C reist dan als het ware met je mee.

En wat is er nou fijner dan thuis aankomen en een koud biertje pakken zonder eerst in een vliegtuig, trein of bus te hoeven stappen?
Of in het najaar van Nederland naar het zuiden. Dat is dit jaar misschien wel een realistische planning.
Misschien wil hij in juni/juli 2021 van Nederland naar Zuid Spanje fietsen en zoekt hij alleen maar reisgenoten?
Misschien iets meer over jezelf en je manier van fietsen, gemiddeld aantal km per dag, tentje of juist niet, groepsgrootte enz, levert vast meer reacties op.
Poppink schreef:
vr 19 mar, 2021 16:07
Als ik je een tip mag geven; fiets van Zuid Spanje naar Nederland, dan heb je meestal de zon in de rug.
Ik vind bij mij voordeur op de fiets stappen het onbekende tegemoet veel leuker, dan andersom. Je hoeft niet eerst met de trein, bus of vliegtuig. Hoe je thuis komt is latere zorg. ik ben wel eens van Spanje naar huis gefietst, maar na de Ardennen had ik het wel gehad. Teveel van het alledaags bekende.
bert sitters schreef: Ik vind bij mij voordeur op de fiets stappen het onbekende tegemoet veel leuker, dan andersom. Je hoeft niet eerst met de trein, bus of vliegtuig. Hoe je thuis komt is latere zorg. ik ben wel eens van Spanje naar huis gefietst, maar na de Ardennen had ik het wel gehad. Teveel van het alledaags bekende.
Herkenbaar! Ik ben al 3x vanuit Noord Frankrijk (op weg terug uit Spanje) in 1 ruk naar huis gefietst. 250-300 km fietsen van ochtendgloren tot laat in de avond. Heeft ook wel wat om zo thuis te komen.

PS: Ik fiets ook liever terug dan heen. Liefst heen en terug natuurlijk.
Ik wil juni/juli
2021 van Nederland naar Zuid Spanje fietsen
Ik kampeer onderweg.
Interesses om mee te gaan mail me : fietsweg21@gmail.com
Ik ben zelf 35 jarige man woonachtig in Utrecht
fietsweg21 schreef:
vr 19 mar, 2021 05:59
Ik wil deze zomer
2021 van Nederland naar Zuid Spanje fietsen
Ik kampeer onderweg
Interesses om mee te gaan mail me : fietsweg21@gmail.com
Ik ben zelf 35 jarige man woonachtig in Utrecht
Groetjes Cube
fietsweg21 schreef:
vr 19 mar, 2021 05:59
Ik wil augustus/september
2021 van Nederland naar Zuid Spanje fietsen
Ik kampeer onderweg
Interesses om mee te gaan mail me : fietsweg21@gmail.com
Ik ben zelf 35 jarige man woonachtig in Utrecht
Ik zou niet zo met je mailadres rondstrooien...