Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaat gezocht regio Maastricht - Forum Wereldfietser

Fietsmaat gezocht regio Maastricht

Om samen te fietsen door Zuid Limburg en omliggende streken, maar zeker ook voor meerdaagse en meerweekse tochten door Europa, ben ik op zoek naar een nieuwe fietsmaat (M).

Ik (56jr M) heb de laatste 6 jaar op mijn Santos Travel Lite de nodige kilometers afgelegd rondom Maastricht, in de Ardennen en Eifel, en ook naar Rome, Barcelona, Jutland, langs de kust naar Bordeaux, en in de Provence, het Schwarzwald en de Zwitserse Jura, en ben van plan de komende jaren hier nog vele mooie tochten aan toe te voegen. In de buurt meestal tochten van 60-80 km. Op meerdaagse tochten 80-120 km op rustige wegen (asfalt en gravel) in mooie omgevingen met diverse stops onderweg. Overnachten in hotel/pension/B&B/trekkershut; de tent gaat soms ook mee. Maar ik ben flexibel, en ben zeker geïnteresseerd in voorkeuren van fietsmaat.

Interesse of meer weten? Ik hoor graag van je.
beste Arthur
ik zag je oproep op het forum. Ik woon iets noordelijker (Maaseik). IK ben iets ouder (64) en heb vergelijkbare fietservaring en wensen. Wel ben ik eerder een kampeerder dan een "binnenslaper". Heb je meer reacties gehad. We kunnen een keer afspreken om te kijken of we samen iets kunnen. + Ik zet gelijk mijn mailadres er bij mocht je me rechtstreeks willen bereiken.
josdriessen1957@gmail.com
Hallo Jos, ik stuur je een prive-bericht